3/29/2012

Films die ik nog móet zien.

Ik hou van films kijken. Het is heel relaxed om lekker op de bank met je familie, of in je eentje lekker warm in je bed te genieten van leuke mannelijke hoofdrolspelers of te janken om het zielige verhaal. Deze maand zijn er een aantal films uitgekomen die ik nog heel graag wil zien. Kijk je mee?


Hier hoef ik denk ik niet veel over te vertellen. Deze film is nu al zo populair dat iedereen hem wel kent! Ik wil er sowieso heen, ook vooral omdat ik het boek ook al heel goed vond. En die knappe jongens die meespelen kunnen ook geen kwaad ;)



Ook deze film lijkt me heel erg cool. Wel een tikje eng misschien, maar ik ben altijd al een fan van Sneeuwwitje geweest en deze versie lijkt me erg goed. Het is geen vriendelijk sprookje meer, maar een duister verhaal en daar hou ik wel van!


'Wanderlust' is een wat luchtere film dan de vorige twee, maar daarom lijkt hij me niet minder leuk! Ik vind Jennifer Aniston in de meeste films wel grappig, dus ik denk dat dat wel goed komt ;)


Al een hele tijd geleden heb ik het boek van deze film gelezen. Als ik er nu aan denk vind ik het nog steeds zielig! De film lijkt me dan wel weer 'leuk', omdat het onderwerp interessant en vrij heftig is.


Als laatste de film 'Extremely Loud and Incredibly Close'. Het boek heb ik voor Engels moeten lezen, en het verhaal sprak me erg aan! Het boek was erg moeilijk, maar ik wed dat de film vast beter te begrijpen is. Tom Hanks en Sandra Bullock vind ik allebei ook hele goede acteurs, dus deze film wil ik echt nog zien!

Welke film wil jij nog per se zien?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage