3/30/2012

FOTD | Natural Wing

Zondag was het weer tijd voor een uitgebreide optut-sessie. Eerst wilde ik groen, maar uiteindelijk ben ik gegaan voor natuurlijke kleuren uit het Sleek 'Oh So Special' palette. Mét wing-eyeliner, dat wel.

Een echte lente-look met felle kleuren is het niet. Ik was van plan om voor lichtgroen te gaan, maar.. ik heb geen felgroen. Binnenkort wil ik dus even een paar mooie oogschaduws kopen met leuke kleurtjes. Vandaag dus een beetje naturel. 

Ik ben niet zo ervaren met eyeliner, dus excuse me dat het niet helemaal perfect is. Toch vind ik het effect van eyeliner wel erg mooi, dus dat wordt oefenen! 


Gebruikte producten: 
- Sleek Oh So Special 
- E.L.F eyeliner
- Catrice Kajal Pencil
- Maybelline the Falsies mascara
- Bourjois Effet 3D lipgloss. 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage