3/22/2012

Mijn Essence Stash!


De vorige keer konden jullie mijn Catrice stash zien, make-upjes en nagellakjes van mijn favoriete merk! Vandaag is Essence aan de beurt, die steeds wat hoger klimt wat kwaliteit betreft. Essence wordt steeds fijner! Ik geloof dat het grootste deel van mijn make-up stash bestaat uit Essence: dat komt omdat toen ik begon met make-up dragen, alleen maar Essence kocht! Vandaar dat sommige dingen wat oud kunnen zijn, maar ik wil ze toch nog laten zien.

Ik heb heel erg veel oogproducten van Essence, dus daar wil ik graag mee beginnen! De oogschaduws die ik heb zijn bijna allemaal slecht gepigmenteerd, maar nu zijn de oogschaduws al erg verbeterd vergeleken met de oude.

Oogschaduws

Party All Night - Mauve it, Mauve it - Black Goddess - Fashion Victim

Palletje boven: Ciao Bella! - Palletje onder: Surfers Kit (Surfer Babe LE)

Dan heb ik nog een aantal oogproducten zoals eyeliners en oogschaduwbasissen. Ik vond de oogpotloodjes altijd erg fijn, ze gaven (vond ik toen) veel pigment af, ze waren creamy én heel goed geprijst: volgens mij kostten ze €0,99 per stuk. 

Eyeliners, oogpotloden en basissen
Teddy - Check Me Out - Cool Breeze - Behind the Scenes - Hola, Chica!

I ♥ Stage eyeshadowbase - Woodstock (Summer of Love LE) - Metal Glam eyeliner : Breezy Beach - Eye Soufflé : Grand-plié in Black (Ballerina Backstage LE)

Oh, wat vind ik de SunClub highlighter / bronzer toch mooi... Ik gebruik hem nog vaak met plezier! Ook de blushkwast vind ik erg fijn. De concealer en het wenkbrauwpoeder gebruik ik helaas nooit.

Gezichtsproducten






Eyebrow Stylish set - Blushkwast - Stay Natural concealer - Sun Clun bronzing powder (for blondes) 

We zijn bij de lipproducten aanbeland! Hier heb ik niet zoveel van, maar ik vind allebei de producten erg mooi! Helaas is de lipgloss eigenlijk al een tijdje op... Er komt niks meer uit!

Lipproducten
Lipstick : I'm Sailing (50's Girls Reloaded LE) - Sun Club : Golden Toffee

Als laatste ga ik weer al mijn nagellakjes laten zien. En dat zijn er ook veel, maar niet zoveel als ik van Catrice heb ;) Ik heb ze nogmaals op kleur gesorteerd.

Nagellak

Nothing Else Metals (Metallics LE) - Date with the Night - Cut off the Beige (You Rock LE) - Most Wanted 


I Love my Jeans (Denim Wanted LE) - Cracking top coat - All Access - Must Have


Buddy Bear (I Love Berlin LE) - My Boyfriend's Jeans (Denim Wanted LE) - Choose me! - Green Grass (I Love Berlin LE) 


Candy Kiss - French Glam : Rose Glam - Let Me in Pink (You Rock LE) - Purple Diamond


Express Dry Drops - Back To the 50's (50's Girls Reloaded LE) - Rock 'n Roll 

Zo, dit was alles wat ik op dit moment van Essence in mijn stash heb! Vooral de highlighter / bronzer en lipproducten vind ik erg fijn.

Vind jij Essence een fijn merk? En wat zijn jouw favoriete Essence producten?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage