3/13/2012

Mijn nagel en handverzorging

Als nagellakliefhebber en vakkenvuller kan ik natuurlijk niet zonder een aantal goede verzorgingsproducten. Welke producten ik gebruik verschilt nog wel eens, maar de producten die ik op dit moment gebruik bevallen me allemaal eigenlijk erg goed. Ik wil ze aan jullie laten zien, dus hierbij.

Handverzorging:
Ik vul twee keer in de week vakken bij de Albert Heijn, en ik kom elke keer weer thuis vol met krassen op mijn handen en armen. Vooral mijn handen en nagelriemen zijn een hel, en die moet ik dus goed verzorgen.
Als handcrème gebruik ik de Hand & Nail van Vaseline. Hij is erg fijn, en er zit gelukkig ook niet veel parfum in. Dat is namelijk iets waar ik niet zo goed tegen kan. Helaas is deze tube alweer bijna leeg, dus binnenkort ga ik weer nieuwe kopen.

De beruchte Lemony Flutter van Lush behoort nu ook tot mijn stash. Ik smeer in ieder geval één keer per dag, maar in het weekend vaker, en ik vind het heel fijn! Het helpt mijn nagelriemen echt weer soepel en zacht worden. Willen jullie hier nog een review over zien?


Nagelverzorging:
Een nagelvijl van O.P.I. Deze kreeg ik bij een abonnement op de Elle, en hij bevalt me eigenlijk erg goed. Ik hechtte nooit zo veel waarde aan nagelvijlen, maar sinds ik deze heb kan ik toch wel duidelijk verschil merken in kwaliteit. Hier vijl ik elke keer mijn nagels mee voordat ik nieuwe nagellak op doe.

Ook deze kreeg ik bij een abonnement op Elle. Start To Finish van O.P.I is mijn base- en topcoat. En wat is hij fijn! Een review hiervan kun je hier vinden. Door deze topcoat en basecoat blijft mijn nagellak veel langer zitten, en hij hecht heel goed vast aan mijn nagellak. Ja, ik ben fan van O.P.I.

Deze kreeg ik ook bij het abonnement. Voordat ik deze ging gebruiken was ik fan van Dry Drops van Essence, een stuk goedkoper. Deze bevalt me ook erg goed! Hij is minder vet en droogt sneller. Willen jullie hier een review van zien? 


Dat waren alweer mijn nagel en handverzorgingsproducten. Laat  me even weten of je van bepaalde producten een review wil zien.

Wat zijn jouw favoriete verzorgingsproducten?


Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage