3/31/2012

My Birthday Wishlist.

Morgen is mijn verjaardag. Morgen word ik ein-de-lijk zestien! Zestien is toch al een hele leeftijd hoor. En daarom wil ik dit jaar extra veel cadeautjes! (grapje! Het is tenslotte morgen 1 april ;) Ik heb een wishlist opgesteld met wat ik voor mijn verjaardag wil, maar ook wat ik daarbuiten nog graag wil hebben.


1. Acer Aspire huppeldepup - mijn computertje heeft heel lang heel hard voor me gewerkt, maar nu begint zijn energie op te raken. Tijd om hem in te wisselen voor een laptop! Dit vind ik een mooie laptop, en hij is ook niet extreem duur.
2. H&M jurkje - ik heb dit jurkje al zo lang op het oog, alleen was hij steeds uitverkocht. Deze week was hij weer even in voorraad en toen heb ik hem snel besteld!
3. Zwarte wedges - wedges vind ik zo gaaf! Ik heb alleen de perfecte nog niet gevonden... Deze komt dicht in de buurt!
4. Catrice Million Stylez lakjes - eigenlijk ben ik te laat. Maar als iemand ze nog kan vinden, doneer ze dan alsjeblieft aan mij! ;) Mijn Kruidvat heeft de collectie namelijk overgeslagen, waardoor ik ze niet heb kunnen bemachtigen. Echt jammer, want ik vind ze stuk voor stuk prachtig!
5. Canon 55-250mm IS lens - ik heb eigenlijk nog maar net mijn 50mm f/1.8, maar ik wil nu alweer een nieuwe lens! Ik heb het altijd goed kunnen doen met een bereik van 50mm, maar soms merk ik wel dat ik nog een tikkie verder wil zoomen om bijvoorbeeld een foto van een roodborstje te maken.

Nou verwacht ik natuurlijk niet dat ik dit allemaal voor mijn verjaardag krijg... Alleen een laptop vind ik ook goed, haha!

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage