3/24/2012

My life in pictures - maart

Het is eind maart, maar het zonnetje schijnt op dit moment al volop! Heerlijk als je het mij vraagt, hier zat ik al een tijdje op te wachten. Ik hou van de lente én van de zon! Maart begon wat groezelig, maar groeide uit tot een heerlijke maand. In dit artikel weer een aantal foto's die ik gemaakt heb met mijn HTC.

Tijdens een flink potje internetshoppen kwam ik deze enorme heels tegen. Oh my God, dat wil je toch niet?!


Dit jurkje vind ik enorm cute en ik wil hem ook heel graag hebben! Helaas is hij online uitverkocht...
Edit: nu is hij er ineens weer wel en ik heb hem besteld met flinke korting! Wel maat 38, even kijken hoe hij gaat vallen :)

Ik deed weer eens een van mijn favoriete nagellakjes op: Oh Tiff van Diamond Cosmetics!

Mijn moeder had deze huge brownie meegenomen van de markt. Ontzettend machtig, maar heeel erg lekker!

Mijn stoel vóór het opruimen...

... en mijn stoel ná het opruimen! Een stuk beter toch? Ik ben echt een sloddervos.

Say cheese!

Outfit of the Day: blazer, rood shirt, cameraketting, steil haar en ready to go!

Ik heb ooit, lang geleden, een tekenboek gekocht. En ik móest oefenen aangezien ik echt niet mooi kan tekenen.


Ik had mijn leren shortje van Nelly.com binnen en ik wilde hem meteen op allerlei outfits uitproberen!

Een shoplog opnemen duurt altijd lang...

Een heel raar gat in mijn maillot! Geen idee hoe die daar kwam.

Nog een Outfit of the Day: mijn nieuwe blouse en mijn nieuwe shortje zijn een perfect match!

Het bos tegenover mijn huis kreeg een make-over: heel veel bomen ging plat. Dag bos!

Hier had ik enorme honger en werkte ik drie boterhammen met pindakaas naar binnen! Marjolein noemde me hierna nog heel vaak 'dikke vreetzak' ;)

Het was weer woensdag en ik moest een enorme stapel kranten wegwerken!

En zo zien mijn handen eruit ná het krantenlopen: vol met inkt!

Toen ik de volgende dag wakker werd, scheen de zon. Joepie!

Een hele knappe jongen in de CosmoGirl!

Ik deed weer eens mijn enige lipstick van Essence op: me likes!

De derde en laatste OOTD: blazer, shirt wat ik nooit aandoe en mijn beige shortje. 

Mijn nagellakbak lag een beetje overhoop: oeps!

Ik vind Bright Pink van Trind echt de ultieme zomerkleur!

Mooie bloesem tijdens het krantenlopen. Een teken dat de lente weer begint!

Heerlijk in de zon liggen na een dagje school. Met schoolboeken, dat wel!

Gutentag! Hier zit een erg lang verhaal achter, don't ask.

En tot slot het lentezonnetje om 7 uur 's ochtends.

Hoe is jullie maand verlopen? En zaten jullie ook al zo lang op de lente te wachten?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage