3/18/2012

O.P.I | Pepes Purple Passion

Sinds ik een abonnement op de Elle heb genomen, waarbij het me ook deels ging om het grote O.P.I pakket dat erbij zat, is mijn O.P.I stash van 0 naar iets meer gegaan. Dit lakje had ik al een aantal keren opgedaan, maar elke keer vergat ik er foto's van te maken. Pretty is hij wel!


Het nagellakje is een beetje rood/paars en er zitten leuke glittertjes in. Hij dekt ook erg goed! Op bovenstaande swatch heb ik maar één laagje gebruikt. Wel zitten er in dit lakje vrij snel bobbeltjes, wat ik erg jammer vind.

O.P.I is natuurlijk een merk wat goed bekend staat, en ook aan de prijs is het te merken dat het een A-merk is (om het zo maar even te noemen). Wel vind  ik de kwaliteit een beetje tegenvallen, na een paar dagen begint hij al te chippen. Dit is sneller dan bij bijvoorbeeld Catrice of Essence. Misschien ligt het aan mijn type nagel, ofzo, maar ik vind het jammer dat zo'n duur nagellakje niet echt een goede kwaliteit heeft.

Toch vind ik de kleur wel erg mooi, en daar gaat het om. Niet?

Heb jij al ervaring met O.P.I? 


Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage