3/16/2012

Personal | Blijheid, Zon en Random Shit

Het is weer tijd voor personal!




Gister was Just Perfect! Toen ik wakker werd en een hevige strijd met mijn wekker overleefd had stapte ik onder de douche. Toen ik aangekleed was nam ik de tijd om naar buiten te kijken. De zon scheen! Dat de zon zo vroeg al zijn gezicht liet zien was een goed teken. En inderdaad, de hele dag is het mooi weer geweest, dat hebben jullie als het goed is ook gemerkt. Als de zon schijnt ben ik altijd direct blij. Niet alleen ik, eigenlijk de hele school. Op de heenweg op de fiets merkte ik mezelf al vrolijk worden, en toen ik op school aankwam waren er meer mensen die het hyper-virus te pakken hadden.

Ook had ik nog een leuk tussenuur, waarin ik lekker ging chillen in de kantine bij het raam, zodat we eigenlijk in de zon zaten. NICE. Ik werd een keer niet overhoord bij Engels, had een lekker broodje mee en was een uur eerder vrij. Perfect dus. Toen ik uit school kwam wachtte daar een verrassing: Mijn zusje had cupcakes gebakken, waar ik er drie van gegeten heb. En ik heb de hele middag in de zon gezeten. Happy!


Verder zijn er nog een aantal leuke dingen waar ik naar uit kan kijken. Binnenkort is het natuurlijk eerst toetsweek, maar daarna is Floor jarig. Dan kan ik dus lekker kadootjes geven ;) En die week daarna is het pasen, dus dan zijn we vier dagen vrij. Misschien komt dan Lisa helemaal vanuit Amersfoort naar Groningen, zodat Floor en ik samen met haar als drie 'Hongerspelen' verslaafden de film kunnen gaan kijken in de bioscoop. YEAH. En daarna staat er weer een meet geplant, dus dan zie ik weer een aantal leuke bloggers. En ik heb zin in de uitwisseling. Over 5 weken komen de Baskische mensen hierheen, en dan zie ik mijn uitwisselingspersoon weer. Ik heb een hele goede band met haar, en ik ben heel blij dat ik aan haar gekoppeld ben. Die week gaan we veel leuke dingen doen, dus dat zit wel snor.

En er is nog iets leuks op 'bloggebied', maar dat kan ik jullie lekker nog niet vertellen.

Dit was even mijn hyperheid blogje. Omdat ik mijn blijheid wel met jullie wil delen.

Hebben jullie de lentekriebels al te pakken?
Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage