3/06/2012

Pictures Marjolein | Leeuwarden op haar mooist.

Zondag was ik in Leeuwarden op visite bij mijn oma. Ik moet er niet aan denken om de hele middag binnen te zitten, zonder iets te doen te hebben. Daarom ging ik samen met zusje Suzanne op expeditie in het mooie centrum van Leeuwarden. En toen besefte ik me dat ik nog helemaal niks over mijn nieuwe camera heb geschreven. Ik heb nu sinds 3 weken de Canon Eos 1100 D, en ik ben er erg tevreden mee. Ik moet er nog veel mee oefenen en spelen, dus mijn eerste foto's waren niet zo bijzonder om te laten zien. Van de Leeuwarden shoot vind ik sommigen wel geslaagd, die laat ik jullie in dit artikel zien. 


Oude roestige studentenfiets





En toen we weer terug waren was het tijd voor hapjes! 

Alle foto's zijn gemaakt met mijn nieuwe Canon. Dit zijn de besten uit een hele reeks foto's, die niet allemaal even geslaagd waren. Ik moet nog erg veel leren op gebied van fotograferen, maar gelukkig heb ik een vader en een vriendin (Floor) die me daarbij kunnen helpen. Als je nog tips hebt hoor ik dat graag! 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage