3/20/2012

Producten met een Yay / Nay #2

Producten komen en producten gaan. Sommige producten halen het niet eens om in mijn stash-la te komen, en die belanden soms zelfs in de prullenbak. Vandaag wil ik jullie mijn favoriete producten en mijn minst favoriete producten laten zien. Dit deed ik al eerder, die artikelen kun je hier en hier vinden.


Producten met een YAY
Als eerste de Essence 'Stay With Me' lipgloss. Volgens mij zitten ze helaas niet meer in het assortiment, of in ieder geval niet alle meer. Ik heb de rode versie namelijk uit de uitverkoopbak gevist. Ik ben niet altijd een lipgloss- fan, omdat het plakt, niet lang blijft zitten en meestal nauwelijks kleur afgeeft. Maar deze vind ik erg fijn. De pigmentatie is echt goed, en het is iets minder heftig dan een felle lipstick, waardoor deze geschikt zijn voor school.

Dan de Vaseline Pockets. Standaard zit de blauwe versie in mijn schooltas. De laatste tijd gebruik ik het wel minder, omdat mijn lippen niet meer zo droog zijn. Maar toch, als ik me even verveel grijp ik meteen naar deze lipbalsem. Hij werkt gewoon goed, zonder dat mijn lippen nog erger uitdrogen.

Lemony Flutter is like heaven. Ik heb me er een paar weken geleden ook aan gewaagd het te kopen. Ik gebruik het nu elke avond en merk een enorme vooruitgang op gebied van nagelriemen. I just love it.

En de O.P.I Start To Finish top/basecoat bevalt me ook erg goed. Ik vind het sowieso fijn dat ik nu minder potjes nodig heb tijdens het lakken, en door deze topcoat en basecoat blijft de nagellak bij mij veel langer zitten.

Mijn INGLOT Freedom System bevalt me erg goed. Ik gebruik hem in periodes erg veel of juist niet. Nu zit ik even in een periode dat ik nauwelijks oogschaduw gebruik, maar als ik oogschaduw gebruik ga ik meestal voor dit palette. Het is gewoon zo makkelijk dat ik niet hoef na te denken over welke kleur waar moet, dat heeft de verkoopster me precies uitgelegd en daar hou ik me braaf aan.

Avril Lavigne haar Wild Rose is, zoals je kunt zien, op. Ik vond het heel jammer toen ik hem voor de laatste keer opspoot, en ik heb nog niet gedurfd om hem weg te gooien. Ik wil hem heel graag nog een keer kopen, maar parfums zijn niet erg goedkoop, dus ik wacht liever even.

Producten met een NAY
Mijn producten met een NAY zijn gelukkig veel minder dan de producten die ik wel fijn vind, maar toch zijn ze er wel. Deze producten wil ik toch opmaken, of weggeven, omdat ik het hiervan zonde vind om weg te gooien.

De bodylotion van Kruidvat Body Fruits vond ik eerst wel erg fijn, maar toen ik hem laatst weer eens pakte merkte ik dat hij echt niet goed uitsmeert, en hij trekt heel langzaam in. De geur is wel fijn, maar dat is een van de weinige dingen, helaas.

Deze handcrème heb ik nooit erg fijn gevonden. Hij helpt opzich wel, maar hij trekt erg langzaam in en begint bij mij zelfs te jeuken. Dat laatste ligt ook aan mijn huid, maar is natuurlijk wel een begrijpelijke reden dat ik hem nooit meer pak.

De Teeez mascara heb ik denk ik slechts één keer gebruikt. Hij voldoet gewoon helemaal niet aan mijn eisen. Hij is niet waterproof, heeft een heel klein borsteltje en als ik mijn wimpers gekruld heb zakt het snel weer uit na het opbrengen van deze mascara. Jammer.

En de eyeliner is niet iets waar ik een held in ben. Helemaal niet zelfs, een rechte lijn trekken kan ik écht niet. Wat jammer is aan deze eyeliner van E.L.F, is dat er een puntje aanzit in plaats van een kwastje. Dit maakt het nog iets moeilijker.

En nu jij: welke producten vind je wel/niet fijn?


Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage