3/19/2012

Review | Bourjois Blush in Rose Coup de Foudre

Onlangs hebben wij een pakketje van Bourjois ontvangen met daarin drie hele leuke producten van de nieuwe Paris Sucrè lijn, een lijn die gebaseerd is op alle lekkere goodies uit Parijs, zoals macarons, cupcakes en bonbons! En als je de nieuwe producten ziet, dan zie je dat zeker terug in de kleuren die Bourjois gekozen heeft voor deze collectie. Pastel! Bourjois heeft zich duidelijk verdiept in de trends van dit moment ;) Vandaag review ik de blush uit de collectie in de kleur 16 Rose Coup de Foudre, wat liefde op het eerste gezicht betekent.







De blush komt in een hele mooi, koraalkleurig doosje. en gaat open met een kliksysteem. Het is maar een klein blushje, als je hem zo ziet. In vergelijking met bijvoorbeeld MAC is het doosje maar heel klein! Het heeft ongeveer het formaat van een oogschaduw. Maar hé, mijn kwast past er makkelijk in, so why bother? Ook zit er een handig spiegeltje in, waardoor je ook onderweg even snel je make-up bij kan werken!

Bij de blush komt ook een klein blushkwastje. Fijn dat Bourjois daar aan heeft gedacht, maar van mij was het niet nodig geweest. De kwast heeft niet te stugge of prikkerige haren, maar de vorm van de kwast... Tsja, daar kan ik echt niet mee omgaan! Als ik de blush ermee aan wil brengen blijft er als het ware een halve maan achter op mijn wangen. Niet handig dus! Ik gebruik liever mijn eigen blushkwast van Essence.


Dan nu naar de blush zelf. Deze is vrij zacht van structuur en zoals je ziet op mijn vinger komt er aardig wat kleur vanaf. Ik was wel even bang dat mijn wangen gelijk helemaal onder zouden zitten, maar dit viel gelukkig mee. Als ik mijn kwast goed aftik dan zit er precies de goede hoeveelheid blush op.




Ik vind de kleur werkelijk prachtig! Ik zou de kleur omschrijven als koraal, maar hij neigt ook wat naar de perzik-kant. Heel mooi voor in de lente of zomer! En hij staat ook heel mooi bij mijn koraalkleurige lipstick ;)

Ik ben overall eigenlijk heel erg tevreden over deze blush. Hij geeft een mooie kleur af doordat het een gebakken blush is en er zit werkelijk waar een prachtige gouden shimmer in. Ik denk dat dit een nieuwe favoriet van me wordt! Vooral ook omdat Bourjois stiekem een lekker geurtje heeft toegevoegd aan de blush...

De Bourjois Blush in 16 Rose Coup de Foudre is
verkrijgbaar bij Etos, Douglas en DA en zal €10,99 kosten.

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage