3/25/2012

Review | Bourjois Effet 3D Lipgloss

Bourjois komt dit voorjaar met vernieuwde kleuren van de 'Effet 3D' lipgloss. De lipgloss geeft naast een mooie kleur ook bescherming, er zitten namelijk verzorgende en hydraterende oliën in. Perfect dus. In dit artikel deel ik mijn mening met jullie. 
Ik heb de lipgloss in twee kleuren. Op bovenstaande foto is links 'Corail Idyllic' en rechts 'Rose Chiméric'. Allebei zijn het niet erg felle, maar zeker wel mooie kleuren. 

De lipgloss heeft een fijn kwastje, waarmee je heel precies de lipgloss aan kunt brengen. Het is hiermee vrijwel onmogelijk om naast de lippen terecht te komen. Je hebt erg weinig lipgloss nodig voor een mooi effect. 


Hierboven zie je 'Rose Chiméric'. 

Als eerste de lichtste kleur van beiden: 'Rose Chiméric'. Deze lipgloss geeft vrij weinig kleur af, maar geeft wel een mooie glans aan mijn lippen. Eigenlijk precies wat ik nodig heb voor het dagelijks leven. Naar school gebruik ik namelijk liever geen felle kleuren, maar helemáál niets vind ik ook niet leuk. Deze lipgloss heb ik de afgelopen week dan ook standaard in mijn tas gehad. Ik vind het wel jammer dat de lichtroze kleur niet erg terugkomt. 


'Corail Idyllic'

Dit mooie, koraal-achtige kleurtje met gouden glittertjes zag er erg mooi uit in het flesje. Ik vind de kleur alleen erg tegenvallen. Hij is gewoon wel mooi, maar de kleur komt helemaal niet terug. Hij is eigenlijk precies hetzelfde als de eerste, misschien iets donkerder. 

De lipglossjes beloven te hydrateren, en daar merk ik echt wel wat van. Deze lipgloss is niet zoals anderen erg plakkerig, maar voelt aan alsof ik lippenbalsem draag. Ook droogt hij mijn lippen totaal niet uit, maar verzacht ze. Dit vind ik wel een enorm pluspunt. Zo kun je lipgloss dragen, zonder dat je lippen droog worden / zijn. De geur van de lipgloss vind ik ook wel uit te houden. Hij is niet bijzonder lekker, maar zeker niet erg aanwezig, waardoor ik hem niet storend vind. Ook blijft hij wel lang zitten, hij overleeft een maaltijd zelfs. Good. 

Al met al vind ik de lipgloss erg fijn, ook al vallen de kleuren me erg tegen. Ik had gehoopt dat de kleur beter tot zijn recht zou komen. Toch draag ik ze met plezier, omdat ik verzorgende lippen krijg en toch een subtiel kleurtje draag. Ook de houdbaarheid vind ik erg goed. Wat mij betreft is dit een aanrader. 

Liefs, Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage