3/02/2012

Review Trind | Cuticle Cream

Sommige van jullie zullen wel weten dat ik een baantje als vakkenvuller bij de Albert Heijn heb. Dit is niet erg goed voor mijn nagels en nagelriemen, en ik kom ook altijd wel thuis  met krassen op mijn handen. Toch vind ik het werk veel te leuk om te doen, dus daar zet ik me overheen en smeer mijn nagelriemen in.. Met Trind Cuticle Cream. Ik heb hem de afgelopen weken voor jullie getest. Lees verder voor mijn mening.


De verpakking
De verpakking van Trind Cuticle Cream is erg fijn. Hij is lekker compact, dus ik kan hem makkelijk meenemen naar bijvoorbeeld school. De cream zit in een tubetje die er fris uitziet door de groene kleuren. De tube heeft een tuitje waarmee je makkelijk een goede hoeveelheid op je nagelriem kunt aanbrengen. Ook wel hygiënisch, want je hoeft niet met je handen in een pot te graaien. 



De geur en ingrediënten
De geur verbaasde me eerst een beetje. Positief dat wel. De cream ruikt namelijk naar vruchten. Toen ik even op de ingrediëntenlijst keek werd dit ook bevestigd: onder andere Ananas, Grape en citroen extracten zitten in deze Cuticle Cream. Ook zit er in de crème een verzorgende Lotus extract. 


De werking
De Cuticle Cream heeft een fijne sustantie, eigenlijk precies goed. Je hebt maar erg weinig nodig om een hand te doen, dus met deze kun je erg lang doen. Als ik een vinger gedaan heb voel ik direct dat mijn nagelriemen soepel en zacht worden. De Cuticle Cream trekt erg snel in, echt een pluspunt. Ook werkt hij bij mij goed. Als ik hem regelmatig gebruik blijven mijn nagelriemen mooi verzorgd en zacht. Wel merk ik dat als ik de nagelriemcréme een tijdje niet gebruik, de 'situatie' weer slechter wordt. Regelmatig smeren dus! 

Deze Cuticle Cream kost €7,95 voor 15 ml.

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage