3/23/2012

Site Tip | Pinterest

Misschien kende je de site al, misschien niet: Pinterest. Als je het nog niet kende, ken je het nu in ieder geval wel. Ik had er al vaak iets over gelezen op blogs/twitter etc. Ik hou erg van plaatjes, en ik ben in mijn vrije tijd ook vaak bezig met het zoeken van plaatjes in tijdschriften, die ik dan uitknip en leuk opplak. Ook op internet zie ik vaak leuke plaatjes, waar ik geen raad mee wist, tot ik een account nam op Pinterest.




Elk leuk plaatje dat ik tegenkom pin ik direct naar mijn account. Ik vind het erg leuk om ze steeds opnieuw te bekijken. Moeilijk is het niet, helemaal niet als je een 'Pin it' button in je internetbalk installeert, waardoor je van elke site heel gemakkelijk kunt pinnen. I like.

Ik heb tot nu toe drie boards gemaakt, 'Hair & Make-up', 'Food', en 'Inspiration', waarin ik mooie plaatjes en quotes pin.

Als je ook Pinterest hebt, zou ik het leuk vinden als  je me gaat volgen. Laat dan ook even je Pinterest naam achter in een comment. Hier kun je mij vinden.

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage