3/04/2012

Trind Caring Colors Voorjaar 2012 | Deel 2

De lente is toch wel één van mijn favoriete seizoenen. En bij lente hoort kleur! Trind was het hier mee eens, en bracht een mooie voorjaarscollectie uit met vier mooie pastel kleurige nagellakjes. Vorige week liet Floor de twee exemplaren van haar al zien, die zie je hier. Nu is het mijn beurt. In dit artikel laat ik je de swatches zien van CC14 'Lavender Blue' en CC147 'Pastel Pink'.



Als eerste 'Pastel Pink'. Ik vind dit kleurtje heel erg leuk. Hij is mooi roze. Ik vind het een heel erg lente proof kleurtje. Wel vind ik het niet zo fijn lakken. Hij is erg dun waardoor ik snel te veel aanbracht, en dan wordt het resultaat niet zo mooi. Uiteindelijk is het me toch gelukt, door drie dunne laagjes aan te brengen. Wel weer een voordeel vind ik dat de lak snel droogt.



En dit is 'Lavender Blue', een kleurtje wat ik erg leuk vind. Ik hou niet erg van blauwe nagellak, maar deze kleur heeft iets verslavends. Ik vind hem erg leuk, lief, en ook deze lente proof. Deze kleur lakte wel iets fijner, maar nog steeds niet top. Deze dekte wel sneller, namelijk in twee laagjes echt goed.

Allebei de kleurtjes vind ik erg leuk, en ook al lakken ze niet erg fijn, ik ga ze denk ik vaak pakken. Ik hou van kleur!

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage