4/12/2012

3x Pastel - geïnspireerd op Lookbookers!

Een aantal van jullie gaven aan dat jullie wel vaker '3x' zouden willen zien. What you wish is what you get, toch? Ik vind het helemaal niet erg, want collages maken zijn echt mijn ding! Of mode ook mijn ding is durf ik niet te zeggen, maar ik vind het wel heel erg leuk ;) Vandaag plaats ik drie collages met daarin pastelkleuren. Zelf vind ik deze trend helemaal geweldig! Het is heerlijk zomers en als je het goed combineert kan je outfit niet meer stuk.

1. Perfect Match



Wat ik zo tof vind aan deze look, is de kleurencombinatie van het mint en koraal. Het straalt een heel groot zomergevoel uit! Tricia heeft een prima look samengesteld naar mijn mening.

1. Blazer - H&M, €49,95
2. Rokje - Asos.com , €36,92
3. Bril - Specsavers (GREG) €29,-

2. Pastel Life


Alexandra heeft de pastel trend ook goed begrepen. Zij combineerde een bruine chino met een mintkleurig shirt en een pastelroze vestje. Heel cute!

1. Chino - Garcia (Zalando), €54,95
2. Shirt - H&M, €7,95
3. Vestje - Soyaconcept (Zalando), €59,95

3. Spring Sailor Girl


Shan heeft blauw en roze bij elkaar aangetrokken. Erg gaaf! Het blauw is misschien wat minder pastel, maar nog steeds heel erg leuk. Het hoedje en de sokken maken het helemaal schattig!

1. Jurkje - WeLikeFashion, €119,95
2. Blazer - H&M, €29,95
3. Hoedje - H&M, €7.95

Wat vind jij van de pasteltrend? En welke look vind jij het leukst?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage