4/22/2012

Boekenstash Marjolein




Als je ons al wat langer volgt heb je ook al een aantal boekrecensies voorbij zien komen. Ik hou erg van lezen, en ik heb ook redelijk wat boeken in mijn bezit. Niet zo enorm veel, omdat ik vaker boeken bij de bibliotheek leen. Soms leen ik ook boeken van bijvoorbeeld mijn nichtje. In dit artikel ga ik jullie mijn boekenstash laten zien.




Van links naar rechts:
- Eigen Taart is goud waard - Blond Amsterdam
- 500 Cupcakes
- Van keukenmeid naar dinerdiva - My life is sweet
- Academicus Vampyrus 1 t/m 6 - Richelle Mead
- Haar naam was Sarah - Tatiana de Rosnay
- De nevelprins - Carlos Ruiz Zafón

Academicus Vampyrus is één van mijn favoriete series. Het zijn een van de weinige series die ik tot het eind ben blijven lezen. De serie is me niet echt gaan vervelen, op een enkel klein momentje na. Verder vind ik 'Haar Naam was Sarah' een prachtig boek, die ik binnenkort weer een keer moet gaan lezen. Ik lees boeken meestal maar één keer, maar sommige boeken ben ik al weer een beetje vergeten.




- Hoe overleef ik mijn ouders - Francine Oomen
- Hoe overleef ik mijn eerste zoen – Francine Oomen
- De dikke bende van de korenwolf – Jacques Vriens
- Over The Edge – Helen Vreeswijk & Dirk Bracke
- Shopaholic – Sophie Kinsella
- Lover of Loser – Carry Slee
- Dat heb ik weer 2 – Carry Slee
- See you in timboektoe – Carry Slee
- Alles of Niets – Khaled Boudou
- The Secret voor Jongeren – Paul Harrington
- Gewoon Marjolein – Tina Topper
- Dagboek van een Klotejaar – Saci Lloyd



Op deze plank staan veel jeudboeken, zoals boeken van Francine Oomen en Carry Slee. Maar ook bijvoorbeeld 'Over The Edge', een geweldig boek van Helen Vreeswijk. Die raad ik je zeker aan als je van politieverhalen, a.k.a Detectives houdt. Verder staan er hier een aantal chicklits, zoals 'Shopaholic' en 'Joël'. Allebei heel simpele boeken die makkelijk weglezen. Heerlijk voor in de zomer aan het zwembad. 





- Turks Fruit - Jan Wolkers (van mijn vader)
- Sonny Boy - Annejet van der Zijl (bibliotheek)
- Dance on My Grave – Aidan Chambers (ENG)
Verwelken – Lauren Destefano (bibliotheek)
- Liverpool Street – Anne Voorhoeven
Twilight – Stephenie Meyer
Nieuwe Maan - Stephenie Meyer
Eclips - Stephenie Meyer



Onderaan staat de Twilight-saga, waar ik nu eerlijk gezegd een beetje op uitgekeken ben. Ook staan er wat boeken die ik op dat moment bij de bieb had geleend, onder andere 'Verwelken' van Lauren Destefano. Die  moet je lezen! En verder een aantal literatuurboeken die ik voor Nederlands lees. Verder niet heel veel uitleg waard. 


Dit waren mijn boeken alweer! Sinds ik recensente ben bij Adorablebooks lees ik weer veel meer. De andere meiden plaatsen leuke recensies, waarvan ik dan weer enthousiast wordt. Helemaal goed dus. 
Als je ook van lezen houdt, neem dan zeker een kijkje op het boekenblog. 


Wat is jouw favoriete boek? 



nRelate Posts and Homepage