4/28/2012

Catrice | Multi Colour Blush in Riviera Rose



Voorheen gebruikte ik het nooit, maar sinds ik mijn blush van Inglot heb gekocht kan ik eigenlijk niet meer zonder een klein beetje blush op mijn wangen. Ik ben erachter gekomen dat blush gewoon een heel leuk product is om te gebruiken! Tijdens de 1+1 actie bij Kruidvat nam ik deze Catrice Multi Colour Blush in 'Riviera Rose' mee.
Om te beginnen is de uitstraling van het product top! Het zit in een mooie strakke verpakking, zoals we van Catrice gewend zijn, en in de blush zelf zit een erg mooi patroon: streepjes. Hij opent en sluit ook makkelijk.


Zoals je ziet zitten er vier kleuren in de blush. Allereerst een lichte kleur die je prima als highlighter kunt gebruiken. Dan een roze kleur, een wat meer peachy tint en als laatste een bronzer achtige tint. Ik vond de kleuren apart al mooi, en ik was dus ook heel benieuwd hoe ze er samen uit zouden zien!


Blush hoort natuurlijk niet té gepigmenteerd te zijn, maar deze kleuren vond ik toch wel heel lichtjes. Het leken bijna allemaal highlighters! Zoals je op de foto ziet zit er een mooie shimmer in, niet heel opvallend maar ook niet te aanwezig. Van links naar rechts zie je de kleuren van licht naar donker.

De structuur van de blush is zacht, maar niet te poederig. Eigenlijk dus precies goed! Als ik de kleuren samen wil aanbrengen, gaan de kleuren gelukkig ook niet in elkaar over lopen, omdat er niet zoveel poeder loskomt als ik mijn kwast erin dip. Ook na een paar keer gebruiken blijf je het patroontje van de blush nog zien, leuk!

Op deze foto zie je de blush aangebracht met alle kleuren door elkaar heen. Je ziet niet veel, maar een klein blosje met wat bijna niet zichtbare shimmers blijft er over. Misschien de volgende keer toch iets minder mijn kwast aftikken, of meer bruin erbij pakken? Ik hou van subtiel, maar dit vind ik nog net iets te.

Al met al vind ik het zeker een fijne blush om mee te werken, en de kleuren zien er goed uit en passen mooi bij elkaar. Het is alleen jammer dat je er op het eerste gezicht niet veel van ziet!

De Catrice Multi Colour blush is te koop bij Kruidvat en kost rond de €4,- .






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage