4/16/2012

Catrice | Ultimate Colour lipsticks


Lipstick is een van mijn favoriete make-upproducten, en ik gebruik het heel graag! In mijn shoplog van zaterdag kon je zien dat ik maar liefst twee lipsticks van Catrice had gekocht die ik graag wilde uitproberen. Ik had al een Catrice lipstick uit deze lijn in de kleur Maroon, maar het leek me leuk om wat spannendere kleuren te proberen. Vandaar dat ik 'Pinker-bell', een enorm felroze kleur, en een lichtere variant, 'Frozen Rose', meenam.

Ik heb altijd veel goede verhalen gehoord over de vernieuwde Catrice lipsticks, en ik was dus erg benieuwd of deze twee kleuren in het perfecte plaatje pasten. Natuurlijk is de vormgeving van de lipstick ook erg belangrijk. Ik vind de huls erg mooi, strak, met de kleur van de lipstick onderop gedrukt. Die kleuren komen best goed overeen met de echte kleur van de lipstick! Als je de lipstick opendraait voelt dat heel luxe aan, omdat dit wat zwaarder gaat dan normaal. In de lipstick zelf staat ook nog 'Catrice' gedrukt, heel gaaf!





De structuur van de lipsticks vind ik erg fijn. Ze zijn erg creamy en zacht, en dat zorgt er ook voor dat mijn lippen niet uitdrogen gedurende de tijd dat ik de lipstick op heb. Dat de lipsticks zo smeerbaar zijn, maakt gelukkig niks uit voor de pigmentatie van beide kleuren, want die is prima.




Ik vroeg me weer eens af of je de lichte kleur wel zou kunnen zien op mijn lippen, maar dit viel me heel erg mee! De normaal zo'n rode kleur van mijn lippen viel nu niet eens meer op. Wel weer even wennen hoor, nude lippen.


Ook de knalroze kleur ziet er prima uit! Eerst viel het me trouwens niet op, maar er zit een kleine paarse glans over de lipstick heen. Pretty! Ook deze kleur is erg goed gepigmenteerd en heerlijk creamy.


Omdat de lipsticks zo zacht en smeerbaar zijn, komt er natuurlijk wel bij dat de lipsticks niet heel erg lang blijven zitten. Na iets te eten of te drinken zie je net nog een waas, maar veel van de kleur is er niet meer over. Ik had 'Frozen Rose' ook op naar de meet, en daar moest ik hem toch wel vaak bijwerken. 





Fel hè? I like it!

Verder zit er ook nog een niet te opvallend zoet geurtje aan de lipstick, gelukkig totaal niet storend. En de prijs is ook zeker niet om over te klagen. Dit zijn naar mijn mening prima budget lipsticks!

 De lipsticks zijn voor €3,99 te koop bij Kruidvat.

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage