4/08/2012

De 5 leukste lente-lakjes

Het is nu volop lente, al laat het weer dat niet altijd even goed zien. Toch grijp ik in de voorjaarsmaanden altijd direct weer naar lekkere kleurtjes. De grijs/bruine kleuren worden allemaal even verbannen. In dit artikel kun je zien wat mijn vijf favoriete lente-lakjes zijn.
Essence 'Dress For A Moment' - Colour & Go

Pastelpaars, is there anything better? Het kleurtje is erg lenteproof. Je kunt hem ook goed gebruiken voor nailarts. Niet dat ik vaak nailarts maak, maar het idee is leuk. Hij dekt in twee laagjes, en hij is gewoon leuk.

Essence 'You Belong To Me' - Colour & Go

Mint is wel een van mijn favoriete kleur van dit voorjaar. Ik wil ook nog heel graag een kledingstuk in die kleur scoren. Als ik dit lakje opheb is mijn outfit compleet. 

China Glaze 'Electric Pineapple'

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit lakje eerst niet zo mooi vond. Ik vond hem toch wel heftig. Misschien komt dat doordat ik dit lakje in de herfst kocht? Nu ben ik toch wel fan van dit groen-gele lakje. 

Teeez 'Outta Control'

Dit lakje van Teeez vind ik ook heel leuk voor deze zonnige, vrolijke lente maanden. 

Trind Caring Color 'CC138'

De kleur van dit lakje komt helaas niet goed over op de foto. In het echt is hij koraalroze. Trind is denk ik wel een van mijn favoriete nagellakmerken. Dit lakje blijft bij mij ook lekker lang zitten, waardoor ik extra lang kan genieten van het kleurtje. 

Welke lakjes staan in jou ´favorieten van de lente´? 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage