4/10/2012

Essence My Skin | Cleansing Cream

Elke avond je gezicht reinigen is misschien wel het belangrijkste beautyritueel. Ik doe het niet elke avond, dat geef ik toe. Wel haal ik altijd mijn make-up eraf, hoe moe ik ook ben. Laatst heb ik de 'Cleansing Cream' van Essence gekocht. Ik hoopte dat deze mijn onzuiverheden tegen kon gaan, en dat hij mijn huid weer liet stralen.



De verpakking vind ik vrolijk! Hij viel me in ieder geval snel op in de winkel. Eerst verwachtte ik er eerlijk gezegd niet veel van. Ik heb namelijk een gevoelige huid, en ik was best bang dat ik van dit product juist uitslag zou krijgen. Gelukkig is niets minder waar. 


Dit product bevat granaatappel en bamboe. De granaatappel beschermd de huid en de bamboe beschermd de huid tegen 'inflammatie', oftewel: ontstokenheid. Altijd fijn toch?

Dit product kun je ook als maskertje gebruiken. Je laat hem dan iets langer zitten tijdens het reinigen. Ik merk eigenlijk weinig verschil als ik het product langer laat zitten, maar het schijnt je gezicht nog grondiger te reinigen.

Het product zelf vind ik erg fijn. De substantie is best dik. Er zitten kleine korreltjes in, waarmee je je huid licht scrubt. De werking van dit product is goed, naar mijn mening. Na het reinigen voelt mijn gezicht erg glad aan. Niet trekkerig, maar juist goed. Ook gaat het bij mij de ergste onzuiverheden wel tegen. Sinds ik dit product gebruik heb is mijn huid een stuk beter geworden. De geur is ook erg fijn. Hij ruikt heerlijk naar granaatappel (denk ik).

Essence My Skin 'Cleansing Cream' is slechts €1,99. Ook helemaal niet duur dus. Ik vind dit product echt een aanrader, voor mensen die voor weinig geld een goed product zoeken.

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage