4/01/2012

Happy birthday to Floor & Personal

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zalze leven in de gloria. In de gloriaaa, in de glooooriaaa. Hieperdepiep HOERA! Er is er een jarig hoera, hoera, dat kunnen jullie wel lezen dat is Floor. Wij vinden het allen zo prettig ja, ja, en daarom zingen wij blij, blij, blij, blij! Zij leve lang, hoera, hoera. Zij leve lang hoera, hoera. Zij leve lang hoera, hoera.

5498284478_2b2c92c109_z_large
Jullie lezen het goed: vandaag, 1 april 2012, is Floor jarig. Floor is vandaag 16 geworden. Eindelijk! Vanmiddag ga ik natuurlijk naar haar toe, om mijn kadootje te overhandigen en lekker te chillen. Eigenlijk had ik grootse plannen, maar omdat we maandag nog een toets Maatschappijleer en Engels hebben komt dat er niet zo van. Niet dat we het daardoor minder vieren, want gezellig is het natuurlijk altijd. Dit is trouwens alweer de vierde verjaardag van Floor waar ik bij ben, we zijn al vier jaar vriendinnen. Superleuk!

Dat geeft niet, want er staan ook weer leuke dingen op de planning! volgend weekend is het plan om naar The Hungergames te gaan, eindelijk, want iedereen heeft hem al gezien. En dat weekend daarna staat er weer een bloggersmeet op de planning, altijd leuk om naar uit te kijken.

Verder hebben we dus bijna de toetsweek erop zitten. Ik heb nu 7 van de 9 toetsen gehad. Het leren afgelopen week was best relaxed, in het zonnetje, maar nu heb ik het helemaal gehad. Nog even volhouden en dsn is het paasweekend, een heerlijk vooruitzicht.

En als laatste ben ik na ruim twee jaar sportloos geweest te zijn weer op zoek naar een leuke sport. Een teamsport wordt hem niet meer voor mij, omdat ik het te laat vind om nu nog in een team te komen. Wel zit ik te denken aan Kickboksen of Zumba. Of allebei natuurlijk, haha. Alleen weet ik niet of ik het aankan om weer vast te zitten aan tijden. Na een tijd niet sporten word je lui, geloof me. Toch moet ik me er maar even overheen zetten, want in de zomer wil ik wel een strakke bikinibody natuurlijk.

Liefs, Marjolein

nRelate Posts and Homepage