4/20/2012

MAC lipstick | Hot Gossip


Dit is mijn állereerste MAC product. Ik heb hem niet helemaal zelf gekocht. Ik heb hem namelijk via de blogsale van Josephine gekocht. Het was echt precies een kleur voor mij, en dat kwam goed uit, want zij vond hem juist niet goed bij zichzelf passen. Goede deal dus. 

De lipstick heeft de naam 'Hot Gossip'

Je kunt wel begrijpen dat ik heel erg benieuwd was naar een MAC product, en in dit geval dus een lipstick van het merk. MAC staat toch wel erg goed bekend, en omdat ik er nog niets van had was ik ook wel een beetje een 'noob'. MAC is en blijft toch wel vrij prijzig, en omdat ik dat zelf niet zo snel zou uitgeven was de goedkope deal met Josephine erg goed. 


Nog bijna ongebruikt zoals je ziet, helemaal goed. Ik was wel even trots toen ik hem in mijn handen hield. Ik vind het kleurtje erg leuk. Het is een beetje een oudroze kleur. Niet te fel roze, maar wel zeker aanwezig. Ik vind hem geweldig. 


Hierboven zie je hem op mijn lippen. Ik vind hem erg mooi. Ik vind hem mezelf leuk staan. De lipstick dekt echt heel goed. Ik hoef dus maar één laagje aan te brengen. De lipstick blijft vervolgens heel lang zitten. Ik heb hem echt drie uur opgehad, en al die tijd bleef de kleur aanwezig. Hij droogt mijn lippen ook niet uit, zoals sommige andere producten doen die lang blijven zitten. Eigenlijk ben ik helemaal fan. 


En hierboven een full face, zodat jullie kunnen zien hoe hij uitpakt bij mijn gezicht. Ik vind dat hij het rood uit mijn gezicht een beetje wegtrekt, geen idee hoe dat kan. 

Ik vind dit een perfecte lipstick, en ik ga denk ik zeker vaker een lipstick van MAC kopen. Hij is zijn geld waard, want normaal kost hij rond de €19,- geloof ik!

nRelate Posts and Homepage