4/23/2012

Maybelline Superstay 24 Color in Red Passion











Rode lippen vind ik echt supervet. Het staat vrijwel bij elke haarkleur, bij elke huidskleur, bij iedereen! Rood kan soms wel heftig zijn, maar zelf heb ik daar eigenlijk lak aan. Ik vind het niet erg om een keer met rode lippen op school te verschijnen!
Ik had al een gewone rode lipstick die ik wel eens naar school opdeed, maar hiermee voelde ik me niet altijd even comfortabel. Die lipstick gaf namelijk heel erg af op mijn kin! Nou had ik al eens eerder een Maybelinne Superstay gekocht en deze beviel me eigenlijk wel goed, dus ik dacht: waarom zou ik hier de rode versie niet van proberen?

Deze lipstick, of eigenlijk is het zelfs een gloss, zit in een, naar mijn smaak, een mooie verpakking. Hij is lekker strak, en daar hou ik wel van! De huls bestaat uit twee delen: de lipstick zelf, en een lippenbalsem. Zelf vind ik dit wel handig, zo hoef je niet twee verschillende dingen mee te nemen!


Het 'lipstick-gedeelte'.


Het 'lippenbalsem-gedeelte'.

Dan over naar de applicator van de lipstick. Deze ziet er eigenlijk uit als een gewone lipglossapplicator! Hij is vrij breed maar loopt uit in een puntje, zodat je ook makkelijk de lipstick kunt aanbrengen in de hoekjes. Ik vind het fijn werken! Ik omlijn als het ware mijn lippen met het puntje, en kleur het dan in met het bredere stuk. Het houdt overigens ook wel fijn vast, een beetje zoals een pen.





Ik zal gelijk maar met de deur in huis vallen: de pigmentatie van de lipstick is ge-wel-dig! Je hoeft maar een laag aan te brengen en je hele lippen zijn knalrood. Volgens de instructies op de huls laat je de rode kleur eerst drogen. Als dit gebeurd is plakt de lipstick verschrikkelijk! Maar daarom schiet de balsem je te hulp: deze maakt je lippen glad en zacht en geeft ze een mooie glans.




Ik moet toegeven dat het wel lastig is om dit aan te brengen. Op de foto is het ook lang niet perfect gelukt! Dit komt denk ik omdat de lipstick zo vloeibaar en gepigmenteerd is: je maakt al snel foutjes. En als je een foutje hebt gemaakt, is deze ook weer lastig te corrigeren. De substantie droogt namelijk heel snel! Maar ik zeg altijd maar, oefenig baart kunst.

De lipstick houdt geen 24 uur, maar hij overleeft wel een maaltijd (zelfs twee!), maar daarna begin je wel wat slijtplekjes te zien. Ook moet je best vaak de lippenbalsem opsmeren, omdat mijn lippen vrij snel weer droog worden. Maar gedurende dag geeft hij niet af, en daar ging het me vooral om.


Ik ben erg blij dat ik deze lipstick met de 1+1 actie bij de Kruidvat heb kunnen scoren. Normaal is deze lipstick namelijk €13,99. Dat vind ik veel te duur! Maar ik ben dan wel weer van mening dat deze lipstick zijn prijs waard is. Hij is heel goed gepigmenteerd, blijft lang zitten en na een paar uur zit er ook geen lipstick op mijn kin. Als je ook zo'n lipstick zoekt, Maybelline is je man!

Heb jij al eens een Maybelline Superstay geprobeerd? En zou jij rode lipstick dragen naar school?







(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage