4/21/2012

My life in pictures - april

Voordat ik aan My Life In Pictures begin, eerst nog even dit. Het kriebelde al langer bij Marjolein en mij om een eigen domein aan te maken, en gisteren is dat na veel geploeter eindelijk gelukt! Jullie kunnen vanaf nu dus naar www.sweethippos.nl surfen om onze blogjes te lezen :D

De maand is nog niet voorbij, maar toch ga alvast mijn foto's laten zien die ik in april gemaakt heb met mijn mobieltje. Zo kun je mooi een kijkje nemen in mijn leven, in wat ik de afgelopen maand allemaal heb beleefd!


Eerst laat ik nog wat foto's van eind maart zien, toen mijn toetsweek in volle gang was. Toen was het nog heerlijk weer! Ik fietste lekker van gitaarles naar huis en ik voelde me heel relaxed! Echt jammer dat het weer nu zo somber is...



Ik stijl mijn haar niet vaak, maar áls ik mijn haar stijl, dan krijg ik gelijk een heel andere look! Deze foto is een beetje gek, hihi.


Een paar dagen later was het nog steeds super lekker weer! Ik zat natuurlijk lekker buiten met een tijdschriftje, in dit geval de Zoom, een fototijdschrift. Er stond iets in over zelfportretten, heel interessant!


Dit poezebeest is van de buren. Hij is enorm dik, maar wel heel erg lief! Steeds als ik buiten zat kwam hij me gezelschap houden.


Ook de lieveheersbeestjes waren van de partij! Nu zijn ze helaas nergens meer te bekennen...


Ik vond het wel panty-weer, maar deze was toch nog wel erg fris! Het is een 20 dernier panty van de Hema, ook even oppassen dus dat er niet per ongeluk een ladder inkomt ;)


Nog steeds was het prachtig weer, met geen wolkje aan de lucht! Ook de bloesem begon met bloeien, en ik kon de kans om mooie foto's ervan te maken natuurlijk niet aan me laten voorbij gaan ;) 


Ook de vlinders kwam tevoorschijn! Deze wilde wel even voor me poseren.


Ook Kitty genoot heel erg van het zonnetje. Ik ben trouwens best trots op mijn mobiel, deze foto is aardig scherp!


Ik kreeg mijn nieuwe jurkje van de H&M binnen! Ik vind hem heel schattig, met vogeltjes. An sich vind ik hem iets té girly naar mijn smaak, maar met een vestje staat hij al veel beter!


Een close-up van het jurkje. Cute huh?


Opa kwam bij ons logeren voor mijn verjaardag, en dan neemt hij ook altijd zijn hondje Julius mee! Hij is al heel oud en laat vieze scheten, maar buiten dat is hij hartstikke lief.


Soms kan ik me echt niet inhouden en dan ga ik lekker aan mijn nagellak pulken. Hier lag mijn halve manicure eraf, zo erg had ik zitten trekken ;)


De eerste dag van april was meteen de leukste: ik werd 16 jaar! Ook kreeg ik een ontbijt op bed met een croissantje, beschuitje en een lekker kopje thee. Ik werd flink verwend!


Mijn halve manicure had ik inmiddels verruild voor een zacht roze variant. Hij pastte heel leuk bij mijn nieuwe jurkje!


Voor mijn verjaardag had ik natuurlijk ook een hele lekkere taart gemaakt. Kwarktaart, mijn lievelings! En natuurlijk met verse aardbeien erop ;)


Marjolein kwam me natuurlijk ook vergezellen! Samen met haar, en natuurlijk mijn familie, heb ik een hele gezellige dag gehad.


Een dag later kwam er nog een leuk verjaardagscadeautje met de post: de lakjes van de Catrice Million Styles lakjes die Lisa voor me gekocht had!





De dinsdag daarop ging ik met Marjolein naar Rinsma, een grote kledingwinkel die merken zoals Only en Vero Moda. Daar tussen al die leuke kleren vond ik deze mintkleurige chino. Eerst twijfelde ik heel erg of ik hem zou kopen, maar ik heb het uiteindelijk toch gedaan!


Daarna kwam ook mijn allerleukste verjaardagscadeautje binnen: mijn laptop! Het is een Acer Aspire en ik ben er helemaal blij mee. Een laptop vind ik misschien nog wel fijner dan een gewone computer.


Marnix, mijn broertje, is een echte gamer. En nu heeft hij uitgevonden hoe hij zijn laptop op de televisie aan moet sluiten... *zucht*


Deze uitnodiging voor de open dag van de Foto Academie kreeg ik in de post. Speciaal voor mij! Is dit een hint...?


Marjolein en ik hielden afgelopen week een Sweethippos Dag, om even lekker aan de site te werken. Er moest nogal veel gebeuren! Tussendoor dronken we natuurlijk ook een kopje thee ;)


De dag erna droeg ik deze outfit. Jurkje, plus mijn rode vest (want het was fris!) en stijl haar.


PAASONTBIJT! Mjum.


Nagels met mucho glitter.


De lekkerste pizza evah! Tonijnpizza van Ristorante, echt mijn all time favourite.


Fel roze lippies met 'Pinker-bell' van Catrice. Een nieuwe favoriet van mij!


Kleren klaarleggen voor de volgende dag: meet! Ik trok mijn camel blazer, leren shorts en aarderood shirtje aan. En mijn gitaar nam ik natuurlijk niet mee ;)



On our way naar Arnhem in de trein! Marjolein en ik hadden nogal trek gekregen en we haalden zo'n heerlijke Swirl op het station!

Dit waren de foto's die ik heb gemaakt deze maand. Heb jij nog iets super leuks gedaan in april?


(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage