4/03/2012

OOTD | Wearing my Allstars

Zondag was Floor jarig, en ik wilde natuurlijk wel leuk verschijnen op haar verjaardag. Tussen de visite door gingen we even naar buiten, waar Floor foto's maakte van mijn outfit. 'Je hebt wel altijd deze maillot en dit rokje aan op outfits.' zei Floor. Helemaal waar, maar op de een of andere manier is het gewoon fijn combineren. Omdat de outfit toch weer erg anders is wilde ik hem toch aan jullie laten zien.


Dit is echt mijn favoriete blouse. Hij past bijna overal wel bij, en toch zijn de outfits elke keer weer anders. Ik draag hem erg vaak, minimaal één keer in de week.


Mijn nieuwe Allstars konden in deze outfit natuurlijk niet ontbreken. Ik ben er zó blij mee. Ik had nog nooit eerder Allstars gehad, shame on me, maar ze lopen heerlijk!


Blouse - ZARA
Maillot - Pieces
Rokje - HEMA
Top met strik - Vero Moda
Schoenen - Allstar

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage