4/26/2012

Pairings | Blue Shorts!



Vorige week zaterdag heb ik in Arnhem bij H&M voor maar liefst €14,95 de felblauwe shorts die je hierboven op het plaatje ziet gekocht. Ik had ze al stiekem op de webshop gespot, en ik dacht: als ik ze zaterdag tegenkom en ze zijn leuk, dan neem ik ze mee. En zo geschiedde! Maar waar kun je nou zoiets fels mee combineren? Dat ga ik je in deze post laten zien!

1. Black Blouse




Zwart in combinatie met een felle kleur is eigenlijk nog vrij veilig, maar toch vind ik deze outfit wel een van de leukste! Ik combineer graag zwarte basics met specialere items, en zo ook dit shortje met deze blouse, overigens ook van de H&M. Bij deze outfit heb ik de blouse in de shorts gestopt, maar je kan hem er natuurlijk ook gewoon overheen dragen, of nonchalant los.

1. Colour Blocking


Deze outfit vind ik al vrij gedurfd voor mijn doen! Twee felle kleuren gebruiken, dat doe ik niet zo gauw. Maar voor deze post deed ik het graag :) Blauw en rood zijn bijna twee tegenovergestelden, maar toch vind ik het heel goed samengaan. By the way, als ik een wit hemdje aanhad gedaan kon ik zo naar Koninginnedag ;)

3. Oversized Blazer



Mijn camel blazer draag ik erg graag, en gelukkig vond ik hem ook staan bij de shorts. Een iets getailleerdere blazer zou misschien nog leuker zijn geweest, maar de camelkleur in combinatie met het zachtroze en blauw vind ik toch wel erg geslaagd!

Misschien niet geheel toevallig, maar alle kleren, inclusief de panty, die ik in deze outfits draag, komen van de H&M. Addicted, much? Ik ben trouwens wel benieuwd wat jullie van deze rubriek vinden: kan het vaker, of was één keer wel genoeg?


Waar zou jij zulke shorts mee combineren? 







(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage