4/06/2012

Polyvore Creations | Inspiration

Heb je het Q&A artikel al gezien? Morgen gaan we een filmpje opnemen waarin we de vragen beantwoorden. Ook een vraag? Stel hem hier.
Spring look

Ik ben altijd wel in voor leuke creatieve dingen, zowel op internet als in real life. Tijdens mijn Bloglovin' rondje kwam ik hele leuke collages van Fleur tegen. Direct surfde ik naar de site Polyvore, en probeerde ook een aantal collages te maken. Want wat is nou leuker om zonder stem (ik bleef ziek thuis) te doen dan leuke collages maken? 

Het is niet zo dat ik persé deze kleren wil, want de meeste dingen waren vrij prijzig. Het gaat mij vooral om de leuke collages en soms combinaties, en ook heb ik er een paar collages geïnspireerd op beroemdheden. Sorry voor de witregels, dit komt door Polyvore zelf. Polyvore is wel erg simpel, zelfs voor een onhandig persoon op computergebied als ik.




Je kunt kiezen uit honderden verschillende achtergronden, waarin je zo een aantal leuke kledingstukken, mensen, make-up of foto's kunt zetten. Ik denk dat ik dit programma vaker ga gebruiken, want ook voor bijvoorbeeld een wishlist is het erg leuk. Je kunt namelijk ook zelf foto's uploaden (Al moet ik nog even uitzoeken hoe dat moet). 'The Beach' heb ik helemaal zelf gemaakt, zonder bestaande template.
Liefs, Marjolein

nRelate Posts and Homepage