4/14/2012

Shoplogje | Kruidvat 1+1!


Donderdag las ik het op Twitter: Kruidvat zou vrijdag en zaterdag een 1+1 kortingsactie houden op alle make-up! Ik als beautylover móest daar natuurlijk gebruik van maken, en ik ben dus gisteren uit school gelijk even langs de Kruidvat gewipt om een paar make-upjes te halen. Stiekem had ik niks nodig, maar nieuwe spulletjes maken mij altijd blij. Ik heb me nog ingehouden, maar misschien ga ik vandaag nog wel wat meer inslaan. Ik ben tenslotte vandaag lekker aan het shoppen in Arnhem met Marjolein, Marieke, Josephine, Fleur en Dajana!

Omdat ik zo van lipsticks hou en ik de laatste tijd wat meer van de felle kleurtjes ben, kon ik deze twee schatjes niet laten liggen. Ik heb twee lipsticks van Catrice en ik vind ze allebei fijn, dus ik wist bijna wel zeker dat deze twee geen miskoop konden zijn!


Ik nam de kleuren 'Pinker-bell', de felle roze kleur, en 'Frozen Rose', de lichtroze kleur, mee. Ze zijn beiden heel verschillend, maar ik denk dat ik ze even mooi vind! In mijn FOTD van laatst konden jullie mij al met felroze lippen zien, maar die lipstick vond ik niet zo fijn. Daarom kocht ik deze van Catrice! De lichte kleur vind ik ook leuk om mee te experimenteren, dus deze mocht ook met mij mee naar huis. Ik ga nog een volle review schrijven van deze lipsticks, maar voor nu laat ik even wat swatches zien! Per stuk kostte de lipsticks €3,99.

Links 'Frozen Rose', rechts 'Pinker-bell'. 

Het volgende make-upje dat ik kocht wat deze blush, ook van Catrice. Deze blush in 'Riviera Rose' had ik al op een ander blog gezien, en toen vond ik hem erg mooi! Het is een bruin / zacht roze kleur, iets dat, al zeg ik het zelf, goed bij mijn huidskleur staat. Er zit ook nog een leuk patroon in, dat geeft de blush nog iets extra's! De blush kostte ook €3,99.


Het laatste dat met mij mee naar huis ging was een Maybelline SuperStay lipstick in de kleur Red Passion. Ik hou heel erg van rode lipstick, maar dit durfde ik meestal niet aan om naar school op te doen omdat mijn gewone rode lipstick altijd zo afgeeft! Ik heb al een andere SuperStay en daar ben ik erg tevreden over, dus ik hoop dat deze mijn verwachtingen waarmaakt! Normaal vind ik deze lipsticks veel te duur, €13,99, maar met deze kortingsactie hoefde ik er natuurlijk maar de helft voor te betalen. Een veel betere prijs als je het mij vraagt!



Van alle producten krijgen jullie natuurlijk nog volle reviews te zien! En wil jij ook nog lekker make-up met 50% korting kopen, wees er dan snel bij, want de actie duurt nog tot en met vandaag.

Wat vind jij van mijn koopjes? En hou jij ook zo van die kortingen?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage