4/19/2012

Sweethippos bestaat 2 jaar!



Wauw. Het is alweer twee jaar geleden sinds wij Sweethippos oprichtten. Dat klinkt stiekem toch best wel lang geleden! Dit jaar was zeker een goed jaar voor ons. We hebben meer contact gehad met bedrijven, heel wat leuke winacties georganiseerd, heel veel volgers erbij gekregen, lieve meiden ontmoet, en vooral heel veel plezier gehad met het bloggen, en hopelijk is dat te zien aan het enthousiasme waarmee we elke dag aan de site werken.  

Floor: Twee jaar geleden op 19 april 2010 richtten Marjolein en ik Sweethippos op en ik ben heel trots op wat we allemaal al in deze jaren bereikt hebben. We hebben deze blog gewoon als hobby gestart, omdat we make-up en beauty zo leuk vonden, maar inmiddels is onze blog veel persoonlijker geworden en springen we er voor mijn gevoel veel meer uit dan voorheen. Ik heb gewoon nog elke dag plezier in het bloggen en dat vind ik een van de belangrijkste dingen hieraan. De foto's maken, het schrijven, ik vind het na twee jaar nog steeds leuk. Wat mij betreft houden we dit nog heel lang vol!

Marjolein: Bloggen is in de twee jaar echt belangrijk voor me geworden, en dat komt deels ook door jullie. Jullie als volgers stimuleren mij met elke reactie weer om door te bloggen, en maken het nog leuker dan het eigenlijk is. Misschien vind ik het contact met andere bloggers en volgers nog wel het leukste onderdeel. Wij hebben al heel wat leuke mensen ontmoet, en dit zijn allemaal dagen geweest die ik niet snel vergeet. Ik heb elke keer weer enorm veel plezier aan het bloggen. Dit plezier is met de jaren alleen maar gegroeid. Net als Floor ben ik van plan nog lang door te gaan met bloggen, en samen houden wij dit extra goed vol!



We gaan dit tweejarig bestaan natuurlijk groots vieren. Toen jullie bij dit blogje terecht kwamen was het jullie waarschijnlijk al opgevallen: Sweethippos heeft een nieuw uiterlijk. Nog steeds roze, maar toch heel anders. We hebben een nieuwe foto, header, buttons, lettertypes en achtergrond. Ook hebben we een 'handtekening' toegevoegd aan de blogposts. Wat vinden jullie ervan?

Ook is maandag de 400e persoon ons gaan volgen op Bloglovin', dit is natuurlijk wel een hele mijlpaal! En als klap op de vuurpijl worden al deze leukigheidjes gevierd met een aantal winacties die de volgende dagen online zullen komen. Blijf dus zeker nog even rondhangen!

Natuurlijk willen we jullie ook heel erg bedanken dat jullie ons steunen, bij ons commenten en vooral ons motiveren om door te gaan met Sweethippos. Het klinkt misschien clich├ę, maar het blog was waarschijnlijk niet zo'n succes zonder jullie.

De eerste winactie zal later deze dag online komen. Wat deze winactie inhoud blijft natuurlijk nog even een verassing!

Heel erg bedankt voor al jullie support de afgelopen twee jaar, en hopelijk blijven we jullie nog een tijdje zien!


nRelate Posts and Homepage