5/17/2012

100 Snapshots | deel 3.

Zo, dit is lang geleden! Om precies te zijn was mijn laatste officiële 100 Snapshots post meer dan twee maanden geleden. Slecht hè? Ik had aan het begin, toen ik net aan dit project begon, uitgerekend dat ik per week minstens twee foto's moest maken, wilde ik de 100 Snapshots binnen een jaar halen. Zoals je waarschijnlijk wel hebt gemerkt is dit nogal gefaald! Wat deadlines betreft ben ik niet zo strikt ben ik bang ;)
Hoewel, de laatste paar dagen gaat het lekker met het project. Op school met kunst beeldend ben ik nu ook bezig met fotografie, dus ik 'moet' wel fotograferen! Maar natuurlijk maak ik nog altijd foto's voor mijn lol, hihi.

80. Meeting

80. Meeting
Meet 14/04/12



Op 14 april hebben Marjolein en ik met onze gang gemeet. Er misten wel een paar, maar toch was het zoals altijd weer super gezellig met de meiden! Deze foto geeft wel aardig de sfeer weer, en natuurlijk paste hij perfect bij het woord 'meeting'.

10. Blue

10. Blue

Deze foto zijn jullie als het goed is al hier tegengekomen. Er groeiden prachtige vergeet-me-nietjes in onze tuin en deze moesten natuurlijk vastgelegd worden op foto. Met mijn 50mm lens aan mijn zijde zijn het prachtige, dromerige plaatjes geworden!

16. Feel

16. Feel

Omdat ik nu dus ook met kubv fotografeer, zijn mijn foto's wat meer kunstgericht, dus met een echt verhaal en / of idee erachter. De opdracht bij deze foto was om je eigen reflectie te fotograferen. Soms wil ik mezelf wel eens van dingen weerhouden. Ik beeldde mezelf dit in alsof ik tegen mezelf aan het schreeuwen was.

39. Central

39. Central

Ook dit is weer een foto voor een schoolopdracht. Dit keer was het de bedoeling dat je een close-up maakte. Het maakte niet uit van wat! Ik had vele dingen geprobeerd, maar van deze vond ik het resultaat het gaafst. Voor het geval je het nog niet uitgevogeld had, het is een cd ;)

59. Two

59. Two
geïnspireerd op http://www.fotografille.nl/52-weken/week-37

Ik ben al weer aan de laatste foto toegekomen! En ja, ook dit was weer een schoolopdracht. Je moest een foto op een plek maken, deze foto uitprinten, de foto bij deze plek plakken en dan weer een foto maken. Ik heb dit, zoals je ziet, een beetje anders geïnterpreteerd! Geïnspireerd op deze foto van Evelien ben ik aan de slag gegaan, met dit als resultaat.

Welke foto spreekt jou het meeste aan, en waarom?






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage