5/24/2012

Catrice Made To Stay Highlighter Pen


Inmiddels heb ik al aardig wat reviews gelezen over dit leuke make-upje. De Catrice Made To Stay Highlighter Pen, zoals dit product voluit heet, is vooral bedoeld als highlight onder je wenkbrauw of als accent in je binnenste ooghoek, maar je kunt hem natuurlijk ook gebruiken om je jukbeenderen een extra glow te geven!




Ik vind de verpakking mooi, en erg goed passen bij het product. De huls heeft een zalmrose metallic kleur, met strakke letters erop. Het straalt wel een klein beetje luxe uit! Het draaisysteem waarmee je de highlighter moet gebruiken vind ik ook erg handig. Je highlight aanbrengen is in een wip gepiept! Je zet een streep of een stip, blend hem een beetje uit met je vinger, en voila: je ogen hebben een flinke glow te pakken.







De textuur van de highlighter is, zoals ook op de verpakking staat, best creamy. Hij glijdt als het ware over je jukbeenderen! Erg fijn, want die creamy textuur betekent ook dat je hem goed in je huid kunt blenden. Als je het een beetje in je huid geklopt hebt, blijft je ook vrijwel de hele dag een mooie, zachtroze shimmer zien!






Links zie je een streep gezet met de highlighter pen, en rechts zie je die streep geblend. Oh, ik vind het zo'n leuk en mooi product! De shimmer die erin zit is werkelijk prachtig. Op de volgende foto zie je de highlighter aangebracht op mijn wenkbrauwbot en in mijn binnenste ooghoek.








Sorry voor de messy make-up, het was zo warm gisteren dat het een beetje uitgelopen was. Maar de highlighter zit nog goed op zijn plek! Je kunt het vooral goed zien in mijn binnenste ooghoek, maar op het wenkbrauwbot zijn ook nog wat shimmers te vinden.

Zoals ik net al zei vind ik de highlighter pen een hartstikke leuk en handig product. Het draaisysteem maakt het aanbrengen makkelijk, het blijft lang zitten en bovendien is de kleur en de shimmer prachtig. Het enige wat ik nog zou willen zien, zijn meer kleuren! Ik ben heel benieuwd of dat nog gaat gebeuren.

De Catrice Made To Stay Highlighter Pen kost €3,79 en is verkrijgbaar bij Kruidvat.






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage