5/07/2012

Catrice Revoltaire | lipsticks en blush


Inmiddels zijn jullie vast doodgegooid met reviews over de ombre blush en de matte lipsticks uit de nieuwe, of eigenlijk inmiddels al 'oude', limited edition van Catrice deze maand is uitgekomen. Door al deze reviews was ook ik heel benieuwd geworden naar de producten! Gelukkig zijn de collecties nooit zo gauw weg bij de Kruidvat in ons dorp, dus ik kon op mijn gemakje alles pakken wat ik wilde hebben. Voor wie nog benieuwd is naar mijn mening over de blush en twee van de lipsticks, klik snel op 'lees verder'!




Ik zal beginnen met de blush in de enige kleur Colour Bomb, het pronkstuk van de collectie door het prachtige ombre effect wat deze blush bevat. De blush zit in de verpakking die we van Catrice gewend zijn, maar dit keer hebben ze nog een mooie graphic toegevoegd aan het doosje. Zoals je misschien wel op de foto kunt zien zitten er op mijn doosje wat krasjes, maar dat geeft niet. Het gaat tenslotte meer om wat er ín het doosje zit!

Als je het doosje opent hoor je bijna een engelenkoor zingen. Prach-tig! De blush ziet er niet alleen heel mooi uit, je krijgt ook nog een twee, of zelfs drie, kleuren in één! Wil je voor een lichtere perziktint gaan, pak je alleen de bovenkant mee, voor een wat meer donkere koraalkleur de onderkant, en voor iets wat daar tussenin zit zwiep je je kwast over de hele blush.


Links de bovenkant van de blush, in het midden de onderkant en rechts de twee kleuren gemixt. Zoals je ziet bevat de blush een hele mooie zilveren shimmer! De blush is goed genoeg gepigmenteerd. Je kunt het lichtjes aanbrengen, maar je kunt het ook goed opbouwen.

Op deze foto heb ik mijn kwast over de hele blush gehaald en dit aangebracht. Het is lastig om te zien, maar er zit toch wel degelijk een prachtige kleur op mijn wangen! En als ik mijn gezicht in de zon draai, verschijnt daar die prachtige shimmer. Is het al duidelijk? I love this blush!

De ombre blush is ook nog eens budget proof: hij kost €3,99. Als je hem nog te pakken kan krijgen, grijp dan zeker je kans!


Nu ga ik verder met bijna even mooie producten uit de collectie: de matte lipsticks. Ik ken nog niet veel budgetmerken die matte lipsticks verkopen, dus dit vind ik zeker een goede toevoeging aan deze limited edition! Qua verpakking hebben de lipsticks een huls die lijkt op de huls van de Ultimate Shine lipsticklijn, alleen is ook hier weer een graphic aan toegevoegd om aan te geven dat deze lipsticks bij de Revoltaire collectie horen.


Ik nam de bloedrode kleur, Bloody Red, en de koraalroze kleur, die dezelfde naam draagt als de blush, Colour Bomb, mee. De nude kleur uit deze collectie was niks voor mij, dus bleven deze twee prachtkleuren over! Ik was heel benieuwd hoe het matte effect uit zou pakken.


Links zie je Colour Bomb, rechts Bloody Red. Beide prachtige kleuren! Wat ook een pluspuntje is, is dat ze eigenlijk heel zacht en fijn smeren, in tegenstelling tot een andere matte lipstick die ik heb. Van Bloody Red wist ik eigenlijk bijna wel zeker dat hij me zou staan, maar met Colour Bomb was het nog even afwachten.

Op deze foto's draag ik Colour Bomb. En weet je wat: eigenlijk staat hij me best leuk! Het is een heerlijke zomerse koraaltint, I love it! Hij smeert heel fijn, maar ik kreeg hem toch niet heel erg egaal aangebracht. Ook bleef deze lipstick minder lang zitten dan Bloody Red, waarvan je zo de foto's ziet. Verder droogt de lipstick mijn lippen bijna niet uit, wat ook zeker een pluspuntje is!


Nou, dit is dan Bloody Red. Holy shit, wat is dit een gave kleur! Hij is inderdaad bloedrood en staat, al zeg ik het zelf, goed bij mijn huids- en haarkleur. Zoals je ziet smeert deze egaler dan Colour Bomb en je blijft ook langer de kleur zien. Ik denk dat ik deze nog vaak zal dragen!

De lipsticks kosten per stuk €2,99.


Nou, je hoort denk ik wel aan de toon in welke deze review is geschreven dat ik hartstikke enthousiast ben over deze collectie en producten! Als je de kans krijgt om ze nog ergens te scoren, zeker doen!

Heb jij iets gekocht van de Catrice Revoltaire Collectie? En zo ja, wat is jouw favoriete product?







(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage