5/28/2012

Essence Get Big! Lashes mascara


Over deze mascara had ik al heel wat gelezen, dus ik was inmiddels wel benieuwd geworden naar dit budget product! De Essence Get Big! Lashes mascara is er in drie varianten, en ik nam de 'Volume Boost' variant mee.



Ik vind de verpakking er heel uitnodigend uitzien! Simpel zwart, maar met leuke gele en roze accenten. Het is een vrij grote huls, en dus verwachtte ik ook een groot borsteltje. En ja hoor, daar kwam een erorme borstel tevoorschijn! Meestal werk ik met kleine, maar ik was wel benieuwd wat ik allemaal met deze grote borstel kon doen.





Nu ga ik wat foto's laten zien wat deze mascara met mijn wimpers doet.

Voordat ik mascara heb aangebracht:



Nadat ik mascara heb aangebracht (zonder wimperkruller):



Zoals je ziet worden mijn wimpers wel degelijk dikker en zwarter van deze mascara. Ik had alleen nog wat meer lengte, separatie en krul gewild/ Sommige van mijn wimpers plakken toch wel aan elkaar, jammer! Ook vind ik de grote borstel nog wat lastig om mee te werken, op de foto zie je dan ook aardig wat puntjes mascara zitten. 
Wel blijft de mascara gedurende dag op zijn plek. Ik krijg geen vlekken onder mijn oog of iets dergelijks, dus dat is wel een pluspunt! 

Toch ben ik nog aardig tevreden over deze mascara. Ja, hij had mijn wimpers meer kunnen verlengen en separeren, maar mijn wimpers zijn dik en zwart, en de mascara blijft lang zitten. Dat is ook wel voor het grootste deel wat ik zoek in een mascara. En voor de prijs is het gewoon prima! Ik heb geen spijt van deze aankoop.

De Essence Get Big! Lashes mascara kost €2,29 en is te koop bij Kruidvat.






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage