5/03/2012

Favorieten van april.


Vandaag is het donderdag 3 mei en dus is het weer tijd voor mijn favorieten van de maand! Anders dan de andere maanden heb ik wél wat make-up en andere dingen gekocht en gekregen in deze paar weken die ik weer aan mijn favorieten kon toevoegen.

1. Nagellak

Zo lief! Toen ik zondag even bij Marjolein kwam chillen, bleek dat ze in Bremen gewoon deze topcoat voor me had gekocht die ik al zo land wilde. Het is de flakie topcoat van Essence in Night in Las Vegas. Ik heb hem nog maar zo kort, maar ik weet nu al dat dit sowieso een favoriet van me gaat worden.

2. Blush

Mijn favoriete blush is zeker weten deze van Bourjois in Rose Coup de Foudre. Het is een prachtige koraalkleur met nog mooie shimmers erin. Meestal ben ik niet van de shimmer in blushes, maar bij deze vind ik het wel erg mooi. Ik heb hem bijna elke dag gedragen.

3. Sieraden

Op de een of andere manier heb ik iets met veren. Dat wist Marjolein heel goed en daarom had ze voor mijn verjaardag deze verenring voor me gekocht! Hij heeft mooie ingelegde steentjes en is goudkleurig. Ook deze heb ik vaak gedragen, vandaar dat hij bij mijn favorieten hoort.

4. Liedje

Ik weet zeker dat je wel wat aantal liedjes van Queen kent. Nou, ik heb Queen weer herondekt! Deze band die uit de jaren '70 stamt past heel goed in mijn smaak van muziek, maar ik luisterde het eigenlijk nooit meer.  Why? Hun liedjes zijn gewoon heel erg catchy, vooral Killer Queen die op dit moment mijn favoriet is. 

5. Lipstick

Zonder twijfel is mijn favoriete lipstick Pinker-bell van de Ultimate Colour lijn van Catrice. De kleur is werkelijk geweldig, hij smeert heel goed en blijft ook een aardig tijdje op mijn lippen zitten. Ik heb hem niet vaak gedragen omdat de kleur toch wel heel heftig is, maar áls ik hem draag dan rocken mijn lippen zeker mijn look!

Wat zijn jouw favorieten van april?





(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage