5/27/2012

Favs | Nieuw ontdekte blogs

Het aantal blogs kun je nog niet op duizend handen tellen. Het is dan ook niet zo gek dat ik bijna elke week wel weer nieuwe blogs ontdek. Vaak zijn dit iets kleinere en nieuwere blogs. Blogs die iets origineels hebben, en waarvan ik zeker weet dat ze ooit heel groot gaan worden. Vandaag ga ik jullie mijn nieuwe ontdekkingen laten zien.



Naam blog: www.weemering.nl 
Categorie: Fotografie
Waarom zo leuk: Naast het feit dat Laura gewoon een ontzettend lief meisje is, en een goede blogvriendin van ons, is ze een ster in fotograferen. Normale dingen tovert zij op de een of andere manier altijd om in een geweldige foto. Zeker een kijkje nemen!





Naam blog: http://juulsworldd.blogspot.com
Categorie: Fashion
Waarom zo leuk: Julie is een meisje met een originele en vrolijke kledingstijl, die ze maar al te graag deelt. Haar foto's vind ik altijd erg mooi, en inspiratie kun je zeker vinden op haar blog.


Naam blog: http://veer-blog.blogspot.com
Categorie: Fashion
Waarom zo leuk: Veronique is, of je het nou gelooft of niet, slechts 14 jaar oud. Ze heeft een ontzettend volwassen stijl vind ik, en ik vind het altijd heel leuk om op haar blog rond te kijken. Haar stijl verschilt heel vaak, en daarom is haar blog lekker gevarieerd. Z├ęker even kijken.




Naam blog: http://highheelsandsneakers.blogspot.com
Categorie: Fashion / Fotografie
Waarom zo leuk: Twee jaar lang, tijdens het bloggen, dacht ik dat Floor en ik de enige op school waren met een blog. Niet dus. Femme, de eigenaresse van dit blog, bleek gewoon bij ons op school te zitten! Ik ken haar verder niet, maar ik volg wel sinds kort met veel plezier haar blog.




Naam blog: http://rockslita.blogspot.com
Categorie: Fashion
Waarom zo leuk: Net zag je de blog van haar zusje al voorbij komen, en nu is het tijd voor Rosalie. Rosalie heeft ook een ontzettend leuke en originele stijl. Stoer gemixt met girlie. Voor ieder wat wils.





(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage