5/05/2012

Het resultaat van mijn shopverslaving.

H&M is serieus mijn favoriete winkel. Niet alleen in real life, maar ook op het web. Eigenlijk vooral op het web! Als ik weer een shopdrang heb dan ga ik het liefst even op de H&M shop kijken, even spieken of ze nog leuke dingen hebben. En ook deze week was dat weer het geval. Op het internet shoppen is totaal niet goed voor je portemonnee, maar wel ontzettend bevredigend, hihi ;)







1. Roze blazer - €29,95

Voorheen droeg ik weinig kleur. Vooral veel natuurtinten zoals beige, bruin en grijsblauw. Maar sinds (pastel)kleuren weer helemaal 'in' zijn, begin zelfs ik het leuker te vinden om kleur te dragen en ermee te experimenteren. Deze blazer leek me daar perfect voor. Ik ben er heel erg benieuwd naar!

2. Gestreept shirt - €4,95

Zulke goedkope shirtjes zijn bij de H&M nooit van hele goede kwaliteit, maar toch koop ik ze nog. Gewoon omdat ze zo leuk zijn! Je draagt ze een tijdje en gooit ze dan weg. Geeft toch niet, want je betaalt er maar vijf euro voor!

3. 40 dernier panty - €3,95

Natuurlijk kun je een panty ook ergens anders veel goedkoper kopen, maar een 40 dernier panty zie ik niet vaak! Het lijkt me wel een goede dikte, want mijn 20 dernier panty's vind ik toch echt te dun.

4. Zeesterren ring - €2,95

Ja, wat kan ik hier over zeggen. Een gekke, cute ring, die helemaal binnen mijn 'repertoire' past. 'Nuff said.

5. Mint gympies - €9,95

Oh my God. Deze gympies wilde ik gewoon te graag! De kleur vind ik geweldig, en dit zijn van die typische schoentjes die je koopt, er een hele zomer op loopt en dan weggooit. Met mijn grote voeten zullen deze schoenen er wel weer uitzien als boten, maar I could'nt care less. Onder een panty met mijn leren shorts zullen ze geweldig staan!

Op welke webshop kan jij altijd wel iets vinden?






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage