5/10/2012

Hier blijf ik voor thuis.


Ik blijf sowieso thuis voor:
  • de pakketjesman die hopelijk / misschien / waarschijnlijk niet een pakketje voor mij komt brengen.
  • een zak naturel chips. Oh, how I love it!
  • een gezellig tv-avondje met mijn moeder...
  • ... waar we dan mijn favo tv-series kijken: Castle en The Mentalist!
  • een dik Twittergesprek met een van mijn (blog)vriendinnetjes.
  • een zelfgebakken kruidcake die ik dan voor de helft zelf kan opeten.

Tumblr_llodvsbkkv1qgmunqo1_500_large




  • een knuffelsessie met mijn vader / moeder / kat.
  • mijn natte nagels die nog héél even moeten drogen.
  • die tien minuten dat ik nog mijn sleutels, mijn schoenen en mijn mobiel moet zoeken.
  • voor een uurtje naar mijn favoriete muziek luisteren, waarna ik half in slaap val.
  • dingen opzoeken over Engeland. I wanna go there!
  • bloggen. Iets liever dan dat doe ik bijna niet!


  • Tumblr_lrfn9uscxd1qjzvcco1_500_large

    Waar blijf jij voor thuis?






    (info@sweethippos.nl)

    nRelate Posts and Homepage