5/03/2012

It's Spring Time!

Gisteren zag je al een inspiratiepost met allemaal mooie foto's geïnspireerd op de lente, en vandaag komt er nogmaals iets over mijn, op een na, favoriete seizoen. Zoals jullie weten kan mijn Canon 550D heel mooi filmen, alleen had ik hem nog nooit echt getest wat 'echt filmen' betreft!
Er beginnen allemaal mooie bloemen in onze tuin te bloeien die erg fotogeniek, of in dit geval filmgeniek, bleken.  Het was wel even oefenen om zo uit de hand te filmen omdat mijn camera vrij zwaar is. Ook heb ik met mijn 50mm f/1.8 lens gefilmd waardoor het beeld soms wat schokkerig kan zijn (geen image stabilisation), maar uiteindelijk vind ik het resultaat wel geslaagd! Een van mijn favoriete liedjes, Sunshine van Aerosmith, included.


Het filmpje is natuurlijk het mooist in 1080p!











(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage