5/13/2012

Mijn badkamerstash | producten die ik gebruik

Een hele tijd geleden, in het tijdperk dat Floor en ik ongeveer 11 volgers hadden, plaatste ik 'mijn badkamerstash'. In die tijd ben ik hele andere producten gaan gebruiken, en waarschijnlijk heeft bijna niemand van jullie dat artikel ooit gezien. In dit artikel ga ik jullie dus laten zien welke producten van mij in de badkamer stonden, en daardoor meteen welke producten ik gebruik.




















Ik begin met de producten die ik over het algemeen in de douche gebruik. Ik ben geen meisje die honderden soorten douchegels heeft, ik gebruik gewoon dezelfde als mijn moeder en zusje, dus hoef ik hem ook niet zelf te kopen. Ik gebruik meestal deze Dove Douchegel, of een 'Cream Bar' van Dove. En voor mijn haar gebruik ik de 'Andrélon iedere dag' shampoo. Ik gebruik geen conditioner of crèmespoeling, omdat mijn haar daar heel snel vet en slap van wordt.

Hierboven zie je mijn gezichtsreiniging en body scrub. Als reiniging voor mijn gezicht gebruik ik de 'Essence My Skin Cleansing Cream', een hele fijne reiniging die goed mijn onzuiverheden tegengaat. Body scrub vergeet ik vaak, maar toch heb ik er eentje in de badkamer liggen. Deze heb ik vorig jaar in Tsjechië gekocht, en het is de 'Vandini Body Peeling', met een heerlijke geur van vanille en macadamia.

Natuurlijk haal ik 's avonds altijd mijn make-up eraf. Dit doe ik met de 'Kruidvat oog make-up remover', met twee lagen. Ik vind stiekem die van NIVEA veel fijner, maar die is ook drie keer zo duur, dus ik neem genoegen met deze variant. Die werkt overigens ook prima hoor.


Lichaam helemaal insmeren met Body Lotion, heerlijk. Ik gebruik de 'Dove hydro nourishment Body Lotion'. Deze werkt heel goed, en mijn droge huid knapt er altijd goed van op. Daarnaast zie je 'Schwarzkopf Volume Mousse'. Deze gebruik ik altijd als ik mijn haar gewassen heb. Dit zorgt ervoor dat mijn haar wat meer volume heeft, en ruikt daarnaast ook lekker.

Dit was het alweer. Ik heb niet heel veel producten, en ik heb bovendien van elk product eigenlijk maar één. Ik heb niet de behoefte om meerdere shampoos en body lotions te kopen, en ik koop die alleen als ik ze nodig heb. Scheelt ook weer geld.

Welke producten gebruik jij iedere dag?





(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage