5/06/2012

Mijn bikini van dit jaar.

Elk jaar is het weer een heuse zoektocht: een bikini vinden. Sommige mensen weten van te voren precies welke kleur en soort bikini ze willen, maar ik niet. Ik ga er ook niet persé naar op zoek. Ik vind hem gewoon. Dit keer ging ik de Hunkemöller binnen, eigenlijk met de bedoeling een nieuwe bh te vinden. Maar in plaats daarvan vond ik deze leuke bikini. Of eigenlijk: bikinitop.
Ik wilde nooit zo'n soort bikinitop, ik dacht altijd dat het me niet stond. Maar dat valt mee, ik vind deze juist erg leuk! En met de leuke bloemetjes is hij ook nog eens heel vrolijk.


Ik moet nu alleen nog een leuk broekje erbij vinden. Ik had een bijpassend broekje gekocht, maar uiteindelijk bleek die voor geen meter te zitten. Dus nu ga ik denk ik voor eentje in dezelfde kleur roze als de bloemen.

Bikinitop: €14,99 Hunkemöller

Wat vind jij van deze bikini? Heb je zelf al eentje gescoord?

Liefs, Marjolein
(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage