5/22/2012

Mijn favoriete kledingstukken

Mijn kast, en ik denk die van bijna iedereen, bestaat uit meerdere categoriën: Favorieten, neutraal en miskopen. Vandaag ga ik jullie de eerste categorie laten zien. Dit zijn de kledingstukken die ik het meest draag, of in ieder geval het leukst vind.

Dit blousje hoort in ieder geval bij dit lijstje. Ik heb deze bij de Bershka gekocht, nadat ik al een hele tijd erop verliefd was. Toen ik hem zag sloot ik het in mijn armen en kocht het. Deze kleur vind ik mezelf goed staan.

Van al mijn favorieten is deze denim blouse denk ik écht mijn favoriet. Ik vind hem bij bijna alles wel goed passen, hij maakt alle outfits iets stoerder en meer noncha. I love it. Deze komt van de Zara, ik heb hem al bijna een jaar en draag hem elke week minimaal één keer.


Deze rokjes zijn heerlijk, en perfect te combineren. Ik ben geen rokjes-rokjes type, dus niet teveel bloemetjes, zwierige rokjes of jurkjes. Doe mij maar dit soort. In de zomer ga ik wel weer leuke rokjes dragen, maar deze blijf ik gewoon ideaal vinden.


Misschien niet erg mooi getailleerd, maar ik ben verliefd op de kleur en het kant. Deze komt van de H&M. En past natuurlijk helemaal in de pastel trend.


Mijn Ollies! Ik heb ze nog helemaal niet zo lang, maar toch vind ik ze helemaal geweldig. Just perfect.

En wat zijn jouw favorieten?






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage