5/21/2012

My life in pictures | half mei

Mei begon zonnig, maar zakte daarna snel in. Regen, 15 graden en veel binnen zitten. Maar nu: BAM! Ineens is het 25 graden, heel zonnig en kunnen we weer volop genieten van de aankomende zomer. Ik was de afgelopen vier dagen op hemelvaartvakantie en we hebben heel erg geluk gehad met het weer! Ik ben zelfs een klein beetje verkleurd. Dit en nog veel meer in 'My Life in Picures', half mei.


Zoals ik al zei, begon mei zonnig. Maar mei hield dat niet lang vol ;)



Mijn nieuwe wedges op de kop! Met mijn ouders en broertjes ging ik winkelen in Zwolle, en bij de New Look kon ik dan eindelijk mijn must-have wedges scoren.


Na een dagje winkelen zat er een wel heel groot gat in mijn panty. Oeps!


Kitty genoot ook heel erg van het weer. Ze ging helemaal rollebollen in het versgemaaide gras!


Inmiddels was de gewilde Revoltaire collectie van Catrice al binnengewaaid in de Kruidvat, en ik wilde heel graag de blush en twee van de drie lipsticks scoren! Gelukkig kon dat heel goed, omdat er bijna niemand in ons deurpie zo make-upgek is als wij ;)


Stiekem heb ik geen idee waarom ik hier zo raar deed. Waarschijnlijk om mijn knalrode lippies!


De knalroze blazer van H&M die op mijn wishlist stond was binnen. Maar ik vond hem zó fel, dat ik hem toch maar weer teruggestuurd heb. De rest van mijn bestelling ook trouwens :P


Tijd om lekker een filmpje te kijken! Het werd Charlie St. Cloud, die ik al eerder een keer met Marjolein had gezien. Zo'n zielige maar mooie film!


Naturelchips is eigenlijk mijn favoriet, maar deze van Lays Sensations vind ik stiekem nog lekkerder.





5 mei: feesten op het Bevrijdingsfestival in Groningen! Marjolein en ik gingen naar Kyteman en Alain Clark. Kyteman viel tegen (toch niet onze soort muziek) maar Alain speelde hartstikke leuk. Volgend jaar zeker weer!


Artistieke rotzooi op het Bevrijdingsfestival.


De week erna gelukkig een helemaal lege agenda!


Ziek thuis door een ineens enorme rugpijn. Zou dat door mijn hoge hakken komen...?


Een blokje om door het bos mijn rug toch nog wat beweging te gunnen.


Gelukkig wilde Kitty wel bij mij op schoot liggen en me gezelschap houden terwijl ik me dood verveelde.


Toch nog een troost: tonijnpizza! Dat vind ik echt de allerlekkerste pizza ooit.


Ondertussen even aan mijn kaartopdracht voor geschiedenis werken. Joe-pie.


Mijn zoektocht naar american flag shorts gaat door! Ik werd gewezen op deze van de New Yorker. Toch niet helemaal wat ik zoek...


Deze thee is echt hemels. Met een lading suiker erin, zoals ik altijd doe. Heerlijk!


Een klein ochtendzonnetje terwijl ik in bad zat.


Kitty die op mijn net afgehaalde bed gaat liggen en overal haar haren verspreidt. Nice.


Dit rokje van H&M vond ik erg vrolijk! Toch net iets te lang naar mijn smaak.


Een hele toffie bikini, ook van H&M. De kleur vind ik erg leuk!


Tijdens een tussenuur kreeg ik zomaar een kopje thee van de conciërge. Nou ja, wat lief!


Woensdag, einde van de middag. Tijd om op vakantie te gaan! Stiekem had ik niet zoveel zin, daarom mijn getuite lipjes ;)


In Noordwolde aangekomen was het super koud! Brrr...


De volgende dag begon het gelukkig al iets warmer te worden, dus trok ik mijn jurkje + dikke panty uit de kast!


Het voordeel  van 's avonds pannekoeken eten... 's ochtends jezelf volproppen met koude pannekoeken! Stiekem vind ik dat nog lekkerder dan warme.


Heerlijke taart om mijn broertjes verjaardag te vieren. Hij wordt woensdag veertien jaar!


En ik sluit af met een dikke, rode muggenbult. Ik heb er nog 20 meer.

Verlangde jij ook zo naar de zon, 25 graden en heel veel ijsjes?






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage