5/10/2012

New In | Wedges!


Ik wil ze al zo lang: zwarte wedges. Maar die dingen waren zo moeilijk te krijgen, niet normaal! Gelukkig was daar Cynthia die dit artikel plaatste over de nieuwe New Look shop-in-shop in Zwolle. En daar zag ik ze, mijn perfecte paar torenhoge wedges. Ik moest en zou ze hebben! Dus sleepte ik mijn hele gezin mee naar Zwolle om mijn droomschoenen te scoren. En ik had geluk: er was nog een paar in mijn maat.

Zoals je ziet zijn ze su-per-hoog. Ik heb het nagemeten, en ze zijn inclusief plateau, schrik niet... 14 centimeter! Holy moly, van een hakje van 4 centimeter naar een hak van 14 centimeter is toch wel een grote stap. Maar ik mijn hoofd bleef zich herhalen: ze zijn zo mooi, neem ze mee, neem ze mee! En ja, toen kocht ik ze voor 30 euro. 


Inmiddels heb ik er nog niet veel op gelopen, omdat ik nou eenmaal nog moet oefenen. Nadat ik er bijna een hele dag op gelopen had (thuis, dat wel) was er nog niks aan de hand. Maar de dag erna, pfoe! Toen begon ik pijn te krijgen in mijn rug, wat ongeveer drie dagen heeft geduurd. En nog steeds heb ik pijn, maar dan een stuk minder. Ik heb weer een wijze les geleerd: wees nooit te enthousiast met op hakken lopen!
Als mijn rugpijn weer een beetje over is, ga ik natuurlijk weer oefenen. Want zeg nou zelf, deze schoenen zijn te mooi om in de kast te laten staan! Tot die tijd moeten jullie nog even wachten op een outfit, maar voor nu kan ik alvast wat outfits van meiden laten zien die hun wedges al heel tof gecombineerd hebben.


Vooral de outfit van Anna-Lena vind ik gaaf. Een lekkere nonchalante trui, een zwarte panty (waar ik zo van hou) en natuurlijk haar peep-toe wedges. Zo te zien zijn haar hakken een stuk lager dan die van mij, dus ik durf wel te wedden dat zij het daar wel een dag op vol kan houden zonder rugpijn te krijgen! Nu ik nog...

Houden jullie van hakken dragen? En zo ja, hoe hoog zijn jouw hoogste hakken?







(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage