5/14/2012

Outfit of the Day | Sky High!

Donderdag had ik jullie een outfit beloofd met mijn nieuwe torenhoge wedges van de New Look! Aangezien ik in mijn eentje thuis was zaterdag, bleef ik veilig in de tuin en ging zelf foto's maken. Dit gaat gelukkig heel makkelijk met mijn draadloze afstandsbediening! Ik combineerde mijn favoriete blazer samen met een nieuwe top, mijn zwarte gewaxte jeans en mijn enige 'normale' tas. Al deze dingen komen van de H&M! Valt het op dat de H&M mijn favoriete winkel is? ;) En natuurlijk mocht mijn schildpaddenring ook niet ontbreken in deze outfit.


Ik vind het patroontje in het shirtje zo leuk! Dat maakt wel dat hij wat doorschijnt, maar met een huidskleurige bh of een hemdje is dat natuurlijk zo opgelost ;) Ik vind de kleur van de ring heel mooi passen bij het geheel. Rustige kleuren zijn mijn favoriet, dus bij deze outfit ben ik nog vrij dicht bij mezelf gebleven.


Wedges van 14 centimeter hoog en gras zijn een niet al te goede combi, maar ik heb het toch nog volgehouden om niet te vallen, hihi ;) Gelukkig begin ik al aan de hoogte te wennen, mijn voeten doen niet meer zo'n pijn als aan het begin. Ik denk dat jullie ze nog wel vaker voorbij zullen zien komen, want ze maken vrijwel elke outfit af!










Blazer - H&M
Top - H&M
Jeans - H&M
Tas - H&M
Ring - New Yorker
Wedges - New Look


Wat vind jij van deze outfit?






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage