5/27/2012

Post Project #2 | Roos, Senne, Lianne en Marjolein

Als je wilt zien wie er nog wachten, wat ik ontvangen en verstuurd heb, kun je kijken op de pagina van 'Post Project', in het menu.


Vandaag ga ik jullie weer laten zien wat ik de afgelopen week heb verstuurd en ontvangen. De meiden die nog wachten op een brief moeten nog even geduld hebben, ik ben druk bezig met het schrijven van brieven, maar ik heb geen inspiratie voor veel brieven per week.

Verstuurd:


De derde brief die ik verstuurde ging naar Roos. Bij haar brief deed ik een armbandje, nagelstickers en een proefmonstertje. De enveloppen maak ik elke keer gewoon zelf met behulp van een tijdschrift.

Bij Senne liet ik me even gaan op gebied van tekenen. Ik kan eigenlijk niet tekenen, maar natekenen kan ik nog wel. Bij haar brief deed ik een Quote, een postzegel, twee proefmonstertjes en een klein wasknijpertje. Niet alle dingen zijn even functioneel, maar dat vind ik ook niet echt de bedoeling van dit post project.

Ontvangen:

Sinds ik het Post Project ben gestart, ben ik elke keer wel nieuwsgierig of er een brief voor me te wachten ligt. Maandag was dat zover. De brief van Lianne lag in de brievenbus. Haar brief is heel spontaan en leuk. Bij haar brief zat thee, een haarknipje en een kledinglabel.

Ook naamgenoot Marjolein stuurde me een leuke brief. Mét kadootje, die ik meteen ben gaan dragen. Marjolein: je bent eng creatief.








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage