5/08/2012

Post Project | Meedoen?

Ik heb wel iets met post. Vroeger schreef ik altijd veel met mijn nichtje, en ook had ik een echte penvriendin die ik via de Tina leerde kennen. Mailen is handig, maar zeg nou zelf: Een brief of kaart op de deurmat vinden is toch zoveel leuker? Via via kwam ik op de blog Letsdothepenguin terecht. Een superleuke blog waar ook een Post Project bezig is. Zo leuk! Dit wilde ik ook, en daarom ga ik proberen met jullie hulp een Post Project te starten.

Wat houdt het Post Project in? Het is de bedoeling dat ik één of meer van jullie (degenen die meedoen dus) een leuke brief stuur, en dat diegene daar ook op antwoord. Niet alleen een brief, maar ook wat leuke dingetjes erbij. Voor een sfeerimpressie kun je even op 'Letsdothepenguin' kijken.

Meedoen? 
Als jij creatief bent en van schrijven houdt, lijkt het me leuk om met jou een brief uit te wisselen. Stuur mij een mailtje naar info@sweethippos.nl, met hierin je adres en dan krijg je binnenkort iets leuks van mij!

Als er op een gegeven moment te veel aanmeldingen komen, kan het zijn dat ik nieuwere aanmeldingen even afwijs. Maar voor nu: Join.





(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage