5/18/2012

Post Project | Verstuurd: Amy en Eveline

Als je wilt zien wie er nog wachten, wat ik ontvangen en verstuurd heb, kun je kijken op de pagina van 'Post Project', in het menu.

Anderhalve week kondigde ik mijn 'Post Project' aan. Tot nu toe doen er tien meiden mee, en ik heb nu twee brieven verstuurd. Aan Amy en aan Eveline. Omdat ik het leuk vind om te laten zien wat ik gestuurd en ontvangen heb, zou ik af en toe even een update plaatsen. Ik vond het heel leuk om er mee bezig te zijn, en ik kan echt mijn creativiteit kwijt in het schrijven van zo'n brief. Je moet wel goed nadenken wat je gaat schrijven, maar dat is juist leuk.



Als eerste de brief voor Amy. Dit was natuurlijk de eerste, en een beetje de speciaalste brief. Ik deed er een leuke quote bij, een velletje nailart stickers en een strikje. De enveloppen heb ik zelf gemaakt met een tijdschrift.

Aan Eveline schreef ik al een langere brief, ik was er een beetje ingekomen. Bij haar deed ik het recept voor Citroencake erbij, omdat ik daar zo lovend over schreef. Verder een hartjesboekenlegger en een parfum proefmonstertje.

Ik heb nog een lijst van 8 meiden die ik af moet werken, dus ik ben er nog wel even zoet mee. Wil je nou ook nog meedoen? Stuur dan een mailtje naar info@sweethippos.nl met hierin je adresgegevens.

Liefs, Marjolein

nRelate Posts and Homepage