5/19/2012

Tag: Let's get very personal


Deze tag had ik al vaak voorbij zien komen, maar steeds nam ik hem toch niet over. Tot ik hem zag bij Dajana. Ik nam hem over en vulde hem in. Klaar voor een heleboel lezen?

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?Helemaal, kom maar op.

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)De laatste dag van de uitwisseling, toen ik afscheid moest nemen van mijn uitwisselingsstudente. Ik heb haar sinds die tijd niet meer gesproken, en daar heb ik eigenlijk ook nauwelijks behoefte aan, maar op dat moment vond ik het stom.


Heb je ergens zin in op dit moment? (eten) Ik heb zin in de Taco's die ik bijna ga eten, het ruikt er namelijk al een half uur heerlijk naar.

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?Ik heb eigenlijk geen idee. Ik mis niet echt iemand op dit moment.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?Ik denk dan toch maar geen, ik zou tien kinderen écht niet aankunnen.

Wat hoor je op het moment van schrijven?Een of andere muziek van de 'Chill out lounge' radio, van papa.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?Nee, gewoon tegen één muur.

Waar denk je op dit moment aan?Aan het eten dat ik straks krijg, en aan mijn werk.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ik hoop het, ik probeer altijd veel interesse te tonen en bij belangrijke dingen even een smsje te sturen.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Ik heb géén idee. Ik huil niet heel vaak.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Met mijn been hobbelen, op mijn lip bijten en voor me uit staren.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Niet allemaal, maar over het algemeen zijn ze wel oké.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?Ik denk het niet. Ik begrijp mezelf soms nauwelijks, dus kan iemand anders dat ook niet doen.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?Nee, eigenlijk niet. Niet dat ik niet vrolijk ben ofzo, gewoon niet in de lachstemming.



Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil? Ik kan me niet precies herinneren wie en wanneer, maar iemand heeft het wel eens tegen me gezegd.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben? Nee, omdat ik dan extra zenuwachtig zou zijn als ik het moment nog een keer beleef. Maar soms zou het wel handig zijn, omdat ik dan na kan denken over wat ik ga zeggen.

Vertel jij je ouders alles?
Ik vertel ze wel veel ja, maar niet alles natuurlijk.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken? Ik denk wel dat het me wat uitmaakt, maar ik zou het wel een beetje aan hem overlaten.
Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand? Eehm, nee.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond? Ja, en dat was niemand. Ik vind echt al heel lang niemand meer leuk.

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu? Het heden en het hier en nu is toch hetzelfde? Ik focus meer op het heden, en op de toekomst, maar die staat er niet bij.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht? Ik slaap best lang, door de week 8.5 uur en in het weekend zo'n 10.5 uur. Wow.



Ben jij makkelijk om mee om te gaan? Ik weet het niet, ik kan soms best moeilijk doen denk ik.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad? Nee zeker niet, dat was namelijk mijn zusje en die haat ik totaal niet.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Water, bij het eten (dat inmiddels achter de rug is)

Welk soort bed heb jij?
Ik heb een houten eenpersoonsbed met een überzacht matras.

Hou je van de regen of haat je het? Ik vind het niet erg als ik in bed lig of toch niks hoef te doen. En als ik bijna thuis ben, en het begin écht heel hard te regenen kan ik meestal mijn lach niet inhouden. Maar toch heb ik liever zon, uiteraard.

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat? Ja vast wel, al kan ik me niet herinneren wat.

Zien mensen jou als optimist of pessimist? Ik vind mezelf een optimist, omdat ik altijd probeer het beste ervan te maken. Maar ik kan ook wel zeuren, dus ik heb geen idee hoe mensen mij zien.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na? Dat was met Floor en mijn vader, die ons naar school bracht.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
The Hungergames, met Floor.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, heel hard. Een groepje meiden waar ik heel veel mee omging gingen me 'ineens' buitensluiten. We waren allebei veranderd, dus het ligt niet alleen aan hun. Maar ik heb me heel kut gevoeld.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven? Ik weet het niet zeker, ik zou wel wat leuks doen, maar ik ben zelf niet zo'n enorm feestbeest. Dus geen idee. + Mijn ouders gaan nóóit zonder ons op vakantie.



Heb je spijt van je vorige relatie? Nee, want die heb ik nog nooit gehad.
Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Ik heb geen idee, want ik ga naar beide nauwelijks.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Nee niet echt, áls ik iemand een beetje leuk vind val ik meer op zijn persoonlijkheid.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte? Ik geloof van wel. Shame on me.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee, ik denk het niet. Ik ben bijvoorbeeld nauwelijks met mijn haar bezig.

Ben jij snel jaloers?
Een beetje wel.
Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee, maar morgen ga ik shoppen.
Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Nee.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Ik heb geen idee, alweer.
Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Ik heb geen ex, dus nee.

Wat doe je morgen?
Ik ga naar Groningen met Soesja en Marieke. Yay.

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
... Samen answer again.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Floor! Ze is op vakantie, en meestal zien we elkaar wel in het weekend. Dus ja. Het zou leuk zijn als we even konden daten.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
HOU EENS OP MET 'JE EX', want die heb ik niet.
Houd je van suikerspinnen?
Uhm. JA


Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Mijn zusje, waarover zeg  ik niet.
Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Nee nog nooit eigenlijk.
Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Tot nu toe een 7.5!

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten? Ook al niet/

Wat deed je gisteravond om twaalf uur? Heel diep slapen, ik was namelijk kapot.

Wat is je stemming op dit moment? Ik moet over 5 minuten weg om te werken, dus een beetje gehaast.
Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag? Mijn vader.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja meerdere dingen, en ik denk dat de rest van de maand alleen nog maar leuker wordt.

Met wie was je gisteravond? Da parents en da sister.

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren? Nee, ik ging in bed liggen en ik sliep.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen? Ik denk samen, ik vind niet dat dat echt persé één iemand moet zijn.

Heb je plannen voor dit weekend? Ja, morgen dus naar Groningen. Verder is het halve hemelvaartweekend waarin ik ook leuke dingen deed alweer voorbij.

Als je deze tag over wilt nemen, doe het gerust!

Liefs, Marjolein

nRelate Posts and Homepage