5/12/2012

Vivi Clothes wishlist + WINACTIE

Deze winactie is gesloten!

Wellicht kennen jullie de webshop Vivi Clothes al: Vivi Clothes is een webshop die vooral Aziatishe kleding, sieraden en schoenen verkoopt! Bij Aziatische kleding denk ik meteen aan strikjes, stipjes en Hello Kitty, en dat is wat je veel tegenkomt in deze webshop. Meestal ben ik niet zo van de 'lieve' kleding, maar op Vivi Clothes zijn toch veel leuke dingen te vinden! Voor iedereen zit er wel wat bij, omdat het assortiment zo groot is. Om een indruk te geven van de kleding die ze verkopen, heb ik voor jullie een wishlist gemaakt met wat ik wel zou willen hebben.



1. Wollen korte broek - €49,95
Shorts heb ik nooit genoeg! Vooral high waisted shorts vind ik heerlijk zitten. Deze zijn super leuk en waarschijnlijk ook nog eens warm (niet dat dat nu nodig is, hihi).
2. Panty met stippen - €24,95
Ik heb al eens eerder een panty met stippen gehad, maar deze ging al vrij gauw kapot! Ik vind dit nog wel veel geld voor een panty, maar toch is hij wel heel erg leuk.
3. Enkellaarsjes - €49,95
Eigenlijk vind ik alle drie de kleuren van deze enkellaarsjes leuk! Deze staan vooral leuk onder een skinny jeans, maar natuurlijk ook onder een panty.
4. Trenchcoat - €49,94
Ik heb al heel erg lang een zwart leren zomerjasje, maar trenchcoats heb ik ook altijd leuk gevonden! Ze zijn vrouwelijk en ze kunnen je outfit helemaal afmaken.
5. Grote ring - €12,95
Ook van ringen heb ik nooit genoeg. Grote ringen zijn mijn favoriet! Deze is lekker groot met een opvallende steen. Daar hou ik van!

Hoewel de afbeeldingen wat groter mogen en de site wat overzichtelijker, vind ik Vivi Clothes een hele mooie webshop! Wel wat aan de 'dure' kant for my taste, maar veel van de kleren zijn hartstikke leuk ;)

En dan nu... de WINACTIE!

En dan, om deze post af te sluiten, heb ik nog een hele leuke winactie voor jullie! Van Vivi Clothes mogen we een pakket weggeven met daarin drie verrassingsitems uit de shop. Dit kunnen kleren zijn, maar ook schoenen!

Wat moet je doen om kans te maken op deze prijs?
- Volg SweetHippos op Bloglovin' en like deze post.
- Volg Vivi Clothes op Facebook en Twitter
- Laat een reactie achter dat je meedoet, en vermeld de bovenstaande (en eventueel onderstaande) dingen.

Extra kans:
- Tweet het volgende bericht: RT @MarjoleinZoet @FloorvdBerg Win drie verrassingsitems van @VIVIClothes op http://sweethippos.nl

Je kunt meedoen tot 19 mei, daarna word de winnares van deze goodiebag zo snel mogelijk bekend gemaakt. Veel succes met het winnen van deze leuke prijs! :D






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage